Посварився з батьком
Доброго вечора. Я посварився з батьком дуже сильно. Почалося с-того що його рідний брат купив авто ну я так скажу доброго класса автівка його брата стоє 9000$ а в мого батька наша автівка вона стоє 3000$. І його брат купив та оформив його на сина на могу двоюрідного брата. Та завжди каже це автівка Артема. Мій батько нічого не може відповісти. Тому що не в змозі мені чимось допомогти. Моєму брату як і мені 18 років ми ходили в один класс. На днях кілька днів тому може навіть 2 неділі назад. Мій батько став агресивним. Тому що у нас закінчились гроші так вишло. Пару місяців тому я за свій рахунок купив автівку за 600$ які я сам назбирав я заправляю її за степендію. Що сталося ? Пару днів тому я встав в 9 годин і батько почав. От я к ти на роботу будеш вставати, чого ти так довго спиш, чім ти займаєся і так, десь може днів 5 підряд і на 5 день я сказав. Ну устрой як мого брата на роботу, мого брата пристрояв батько, я йому сказав ну звони тому знайомому я піду ну вирішуй як за Артема. Найди роботу і я піду ми живемо в пригороді і якось так. І вже мабуть днів 5 ми не говоримо раніше кожен день про щось-то говорили а зараз перестали. Він мій рідний батько. Просто дивно я в нього щось спитав він мовчить я думую ну ок я тебе зрозумів. Хоча до цього спілкувались дуже добре. Його батько, мій дід припахував з 13 років а він мені дав волю до 18, я тільки стукнуло 18 все він почав до мене так відноситись. Чому я не йду на роботу? Півтора місяця тому я пішов в авто школу і мені на днях складати іспит я вчу правила дорожні знаки. Щоб здати цю теорію. Якось так.
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Ви звинувачуєте батька в тому, що він не такий успішний , як його брат, та в тому, що він не здатен забезпечити Вас так само добре, як його брат забезпечив свого сина.
Як вважаєте, Ви маєте на це право?
Ваше життя -це тільки ваша відповідальність.
Якщо Ви хочете гарно заробляти, то варто замислитись як це можна здійснити.
Комусь в житті допомагають, але це стосується тільки тих людей.
Не у всіх є можливість допомогти.
Можливо Ви сплануєте своє життя так, що теж зможете купити синові машину, або допомогти влаштуватись на роботу.
А можливо, Ви вирішите, що корисніше для сина буде добитись всього самостійно.
Важливо займатись Своїм життям, тоді воно точно зможе стати таким, як хочеться.
Доповнення від автора
Як вважаєте, Ви маєте на це право?
Ви навіть мене не зрозуміли! Я напроти питався його підтримувати що я сам на все зароблю як я це зробив. Автівку купив за свої гроші, і на права я теж свої кошти віддав і не слова йому не сказав. Що дивись моєму брату все а ти нічого. Я такого не говорив зрозумійте я ж написав що він чомусь став злий і пару днів підряд говорив чо ти так довго спиш я терпів терпі терпів і теж йому так відповів зло на зло тому що дістало я ж сказав здам теорію і піду працювати. Просто я теж зірвався і виним себе не рахую тому що а що я сказав не так ? Але ж він цькував чому я ней ду на роботу як брат він це почав!. ???
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Ви намагались зробити все самостійно, і це варте поваги.
Але те, що всередині Вас було відчуття, що є певна несправедливість, обумовило ваші слова , сказані в сварці.
Ви просто дозволили собі це озвучити , бо відчули "своє право" через те, що Вам не сподобалось, що каже батько.
Доросла людина має нести відповідальність за свої слова.
Ви сказали все те тому, що ОБРАЛИ це сказати.
Ви могли сказати, що Вам неприємно, що він звинувачує Вас у бездіяльності та не помічає того, скільки зусиль Ви вклали в покупку машини та отримання прав. Це була б правда, адже це дійсно образливо, коли стараєшся, а тебе звинувачують, що нічого не робиш.
Але Ви обрали сказати щось неприємне про нього, щоб зробити йому боляче.
Всі пояснення про "він перший почав", "зло на зло ", "я зірвався "- це рівень НЕдорослої людини, яка ховається від відповідальності.
Батько ваш обрав так казати, як він казав.
А Ви обрали дозволити собі звинуватити його в тому, що він не здатен так вчиняти, як його брат.
Можливо Ви дійсно не жалкуєте про це, бо вважаєте це правдою.
Але НЕ тому, що Вас "довели ", а тому, що Ви-доросла свідома людина, яка обрала саме так висловитись.
Знаєте, як оті "чоловіки", що здатні вдарити жінку, кажуть "та я ж це зробив, бо вона мене довела "- ні він це зробив, бо дозволив собі це зробити.
Міг словами сказати, що йому щось не подобається, міг задуматись, а чи він сам не став причиною конфлікту- та ні, захотів вдарити та зняти з себе відповідальність.
Відповідальність - важлива риса дорослої людини, пропоную не перекладати її на інших/обставини.