Як правильно поводитись з партнером в такий тяжкий його момент?
Добрий день , хочу звернутись за порадою щодо ,як підтримати свого партнера і як йому допомогти.
Моєму хлопцю 19 років , і я вже рік спостерігаю , що у нього чи апатія чи що 🤷♀
Він сам мені розказує про свої почуття, що в нього алекситимія, питає , як побороти лінь, апатію і тд в цьому ж роді.
Я стараюсь його підтримати , у мене були такі ж відчуття роки 2 тому , але поради я йому ніяк не можу дати як це побороти , що з цим робити , як його правильно підтримати , тому що після того як його зустріла якраз через нього у мене і появляються : емоції , щастя , хочеться завжди кудись їхати , робити щось разом ( але в нього останнім часом на це бажання немає ) і ми часто просто сидимо і про це говоримо .
Нещодавно , я висказала про це , що ми вже 2 тиждні ніяк повноцінно час не проводим , і він сказав , що це розуміє і знає , але не знає як це поміняти в ньому , що в нього такий стан .
Після цього сказав мені , що він поганий і що не знає що з цим робити ,тому я боюсь вже щось казати , щоб він не накручував себе ще більше . Ми завжди стараємось обговорювати наші почуття разом , він слухає , зміняються , але його стан я змінити не можу , через те , що я не знаю як правильно до нього говорити.
Тому я хочу звернутись до вас , щоб ви допомогли мені , як правильно підтримувати партнера в такий його непростий час , як проводити час разом правильно в його стані і як взагалі поводитись
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Лілія Козак
Доброго вечора!
Насправді, залишити його в спокої.
Чим наполегливіше Ви граєте біля нього роль няньки, тим довше він буде залишатися в такому стані.
Адже, Ви намагаєтеся вирішити за нього його проблеми. А так чоловіки не розвиваються. Почніть займатися своїми справами, перестаньте сидіти з ним разом у чотирьох стінах. Якщо Ви йому цікава, він швидше вийде зі свого "анабіозу". Вам подобається роль доглядальниці біля дорослого чоловіка?
психолог онлайн
Марто , доброго вечора. Я почула, що ви дуже переймаєтеся станом вашого хлопця, ніби ви несете якусь відповідальність за його емоції і почуття. Також справді багато часу приділяєте розмовам про нього. Деколи так буває, що коли людину не приймають такою як вона є, а постійно в ній "колупаються" , обговорюють її проблеми, то людина почувається від того поганою, бо ніби з нею щось не так. Кожна людина хоче бути прийнятою такою як вона є, з настроєм і без, з почуттями і з алекситимією. Для чого вам "спасати" вашого хлопця? Чоловіки мають самі вирішувати свої проблеми ( ну з психологом можна), але точно не його дівчина має допомагати. Вам з ним або добре або ні. А якщо його рятувати, то він найімовірніше почуватиметься хлопчиком у шортиках і білих підколінках, тобто маленьким. Тому - вам розслабитися і говорити на інші теми, а не про нього і його стан, а йому - або щось почитати або до психолога, якщо вже так все погано. Рекомендую чоловікам книжку "Дике серце". Або запрошую на консультації.