Не можу схуднути
Добрий день
Маю зайву вагу і не можу змусити себе щось з цим робити. Говорячи про зайву вагу,я маю на увазі критичні показники на вагах, підозру на діабет, я більше не можу одягати звичний одяг,а лише щось широке та спортивне.
Я чітко розумію, що проблема вже не так естетична, як медична (раніше завжди думала, що це мене зупинить) проте не відчуваю мотивації нічого змінювати.
Справа в тому, що моя мотивація це завжди дуже сильний рушій, який допомагає по життя досягати поставлений цілей. Якось спіймала себе на думці, що мотивації немає, оскільки до першого курсу я була дуже дуже худою (це не давало мені нічого. мене хейтили і називали шпалою). У першому шлюбі я теж була худенькою (особливо після народження дитини і ці фото пробувала ставити собі як бажаний результат) але чоловік все одно називав мене жирною.
Зараз маючи +30 кг зайвої маси я не можу знайти, що саме мене зупиняє, чому я можу іноді навіть змушувати себе щось робити але в плані ваги - ніяк.
Чи можна це пропрацювати із психологом з чого взагалі варто розпочинати?
Питання від: ; Вік: 33

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Павел Леонидович Басанский
Наталя, вітаю!
Ваше тіло відображає якусь історію і відповідно вага відображає щось. Це треба досліджувати! З психологом можна працювати, можна піти на спеціалізовані групи на тему тіла, харчування. Для цього має бути цікавість та допитливість до себе. Іноді немає сил просто щось міняти і вага відображає силу, міць, якщо ви вибудуєте нові опори і станете на них опиратись, вага може зійти, але якщо є медичні показники, то необхідний комплексний підхід.
Краще шукати психолога, який має спеціалізацію по вашому запиту!
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Павел Леонидович Басанский
Наталя, вважають, що основна причина зайвої ваги– це неправильне харчування та недостатня фізична активність. Але дослідження показують, що надмірна вага має психосоматичні причини.
Якщо це так, то схуднути, просто дотримуючись дієти, не вийде, потрібно усувати психологічні проблеми.
Можуть бути і медичні причини (наприклад, гіпотеріоз або захворювання жовчного міхура та ін.).
З цим усім треба розбиратися.
Визначте собі, навіщо вам потрібно схуднути. Саме ВАМ, а не вашій мамі, чоловікові чи друзям
Що дасть Вам нова фігура? Упевненість у собі, новий гардероб, увагу протилежної статі, гарне самопочуття, нові можливості.
Уявляйте, як Ви почуватиметеся, коли досягнете мети.
І запам'ятайте, дієти не працюють.
Запишіться на консультацію до психолога. щоб обговорити Вашу проблему.
Відредаговано автором 20-07-2024 18:56:17
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 368727 для Ирина Константиновна
Власне, нічого не дасть, тому й не можу зрозуміти навіщо себе обмежувати. Упевненість у собі в мене є, новий гардероб теж, увага протилежної статі мене не цікавить
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Наталя, Вы пишите, що не можете одягати звичний одяг, а лише щось широке та спортивне.
І це надає Вам упевненості у собі? .
Є у Вас якийсь внутрішньоособистісний конфлікт і Ви заспокоюєте себе їжею.
А як до Вас ставиться Ваш чоловік? Ви задоволені вашими інтимними стосунками?
Я, звичайно, можу написати Вам: "Не хочете, не скидайте зайву вагу".
Якою буде Ваша відповідь?
Відредаговано автором 20-07-2024 23:44:24
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 368736 для Ирина Константиновна
Я хочу загалом (розумію, що треба. Навіть дуже треба) але не можу себе змусити
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Алла Володимирівна Романенко
Володимир Анатолійович Тарасенко
Змусити себе схуднути дуже складно.
Коли Ви кажете: «Я не можу знайти мотивацію щоб схуднути!», то відразу зрозуміло - процес позбавлення від зайвої ваги у Вас асоціюється з жорсткими обмеженнями в їжі та психологічною боротьбою з собою. А ось цього і не треба робити.
Зробіть перший крок. Використовуйте тарілки холодних кольорів. Наприклад, синій зменшує голод.
Їжте з маленьких тарілок. Так не здаватиметься, що ви обмежуєте себе в їжі.
Починайте день зі склянки питної води, а не зі сніданку. Це розбудить організм і запустить метаболізм.
Один із мотиваторів – сподобатися собі. Багатьом хочеться побачити у дзеркалі себе стрункою. Можливість милуватися собою – непогана мотивація.
Але основою зайвої ваги можуть бути і психологічні причини. І з ними треба розібратися.
Відредаговано автором 21-07-2024 13:43:42
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Привіт. Працюю богато років з цією темою, і ще жодного разу причина не була однаковою. завжди за цім стоїть якесь індівідуальне поєднання наступних факторів.:
1. органічні причини. Наприклад, інсулінорезистентність. Це ще не цукровий діабет, але схуднути не вдасться, поки не виришити це питання.
2. психологічні причини - так звана вигода . її треба шукати.
3. стрессова перебудова. Коли людина не вміє реагувати на стресс так, щоб він не руйнував - завжди удар по тілу. Вага - це просто обовязковий наслідок. Тобто може бути просто богато дрібних стрессів - а стресс лімітація не працює. Треба з нею попрацювати.
4. ну і психогенна природа. Тобто це спосіб тіла справлятися з напругою від внутрьошнього конфлікту.
таким чином, так, с психотерапевтом (не псіхологом, бо психолог не працює, коли вже тіло включено у процесс і якщо причина - внутрішні конфлікти) працювати треба.
Перевіряйте дипломи, сертифікацію, досвід. Завжди можна по статтях людини зрозуміти, наскільки вона має досвід у цієї темі.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня Наталя!
Насправді, найбільша помилка - це намагатися себе в чомусь змушувати. Ще ніколи і нікому примус нічого доброго не приніс, однозначно.
Я не торкаюся медичного боку проблеми зайвої ваги, а пишу лише про психо-соматичну причину, яка, як на мене, має місце бути в Вашій ситуації
Ви пишете, що чоловік називав Вас "жирною" навіть тоді, коли Ви були худенька. І на мою думку, саме його слова стали "рушійною" силою в процесі накопичення зайвої ваги. А з цим можна і потрібно почати працювати з психологом. І хто зна, можливо і
сам діагноз "діабет" виявиться вже не потрібним? ...
Маленькі діти та деякі молоді жінки дуже залежні від слів значимих людей. Тому їх дуже легко "запрограмувати". Це називається "навіювання" в психології. Тому потрібно "стару" програму замінити на ту, що стане для Вас найбільш конструктивною.
Як Ви оцінюєте саму себе, Ви дуже залежні від того, що говорять близькі люди?
Відредаговано автором 21-07-2024 18:04:46
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня, Наталя!
цитата:
Відповідь - так, можна пропрацювати.
А почати треба ось з чого.
цитата:
мотивації немає
Тобто є протилежне - АНТИМОТИВАЦІЯ.
Вона, в свою чергу базується на зневірі
цитата:
нічого не дасть, тому й не можу зрозуміти навіщо себе обмежувати
і підкріплюється ось цим
цитата:
увага протилежної статі мене не цікавить
А враховуючи, що
цитата:
моя мотивація це завжди дуже сильний рушій, який допомагає по життя досягати поставлений цілей.
, і припускаючи, що Ваша мотивація діє і на рівні несвідомого, то, результат цілком закономірний.
Сюжет не такий вже складний, якщо мати хист до розуміння сюжетів.
Ваші пазли
цитата:
оскільки до першого курсу я була дуже дуже худою (це не давало мені нічого. мене хейтили і називали шпалою)
цитата:
У першому шлюбі я теж була худенькою (особливо після народження дитини і ці фото пробувала ставити собі як бажаний результат) але чоловік все одно називав мене жирною.
за "допомогою"
цитата:
склались в завершений малюнок "+30 кг зайвої маси".
Тобто образи на хейт "шпали" від студентів і протилежні образи "жирна" від чоловіка не були конструктивно пропрацьовані і прожиті, не були виражені за адресою. Вони потонули в несвідомому, яке вирішило втішати Вас їжею, з одного боку. І уникати повторення образи від чоловіків, мовляв, жирна - з іншого.
А на Ваше
цитата:
НЕ МОЖУ СХУДНУТИ
відреагую - МОЖЕТЕ... якщо в терапії розгрібете мул несвідомого. Вивільнете сховані почуття і випустите їх на волю. Відкриєте для себе свій власний спосіб поводження з емоціями. Переглянете деякі базові установки щодо сприйняття себе і стосунків. І буде Вам щастя))
Відредаговано автором 22-07-2024 12:09:32