Я зрадила чоловікові онлайн що робити я вже думаю про самогубство
Я незнаю що робити я одружена маю двох дітей але я була зрадила чоловікові надсилала інтимні фото за гроші зараз це не роблю але сьогодні був нервовий зрив я незнаю як поводити себе в такій ситуації я його кохаю дуже думала навіть про самогубство порядте що робити в такій ситуації
Питання від: ; Вік: 20

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго дня!
Заспокоїтись треба для початку. Те, що зроблено - зроблено, а зараз є вже розуміння скоєнного і відповідні почуття. Ви сильно жалкуєте і відчуваєте провину і вже прагнете спокути, тільки самогубство - це дурість і ще більша помилка… Я думаю у вас токсичний сором, який важко пережити. Сходіть декілька разів у душ і в образах змийте з себе всі ці гидкі відчуття, хай вода омиє вас! Співчуваю вам і вірю, що це можна пережити і далі жити❤🙏
Простіть себе таку і прийміть свою слабкість, це буде початком вашого зросту та цінності в першу чергу до самої себе! Зраду можна знайти у всьому, а ось цінність досвіду не завжди. Дуже багато людей мають свої слабкості, погані звички і мало хто так щиро зізнається і шкодує. Прийміть себе з співчуттям. Ваша зрада не фізична, віртуальна, тому вбивати точно не врятує себе за це…
Рекомендую вам проговорити цю історію і розібратись у стосунках з чоловіком в рамках психотерапії. Є певне підґрунтя чому ви так вчинили і важливо зрозуміти ваші мотиви, без оцінок та осудів. Побачити вас з вашими потребами, бажаннями та стратегіями поведінки!
психолог онлайн
Доброго дня Lina201!
Згодна з колегою, що потрібно тепер відштовхуватися від того, що вже є на даний момент. Ви отримали дуже болючий досвід. Але досвід для того і існує, щоб завдяки йому робити висновки і жити далі. Насправді, самогубство - це намагання втекти від відповідальності за своє життя та від самої себе. А це просто неможливо насправді. І ніяке самогубство не допоможе. Адже, існує логічно-наслідковий закон, який, в тому числі, може вдарити і по Вашим дітям.
Що робити? Оскільки вже є усвідомлення неправильності вчинку, тепер необхідно попрацювати над прийняттям того, що вже сталося і над почуттям провини. Тим паче, що , швидше ша все, під цим всім "сидить" страх. А це надзвичайно руйнівна емоція. Ви боїтеся, що чоловік довідається про Ваш вчинок?
психолог онлайн
Добрий вечір. Вам варто звернутися в індивідуальну роботу. Бо в мене, наприклад, виникає ціла купа питань для прояснення: як ви вирішили заробити таким чином? Які у вас відносини з чоловіком? І тд
психолог онлайн
Доброго ранку, Lina!
цитата:
сьогодні був нервовий зрив я незнаю як поводити себе в такій ситуації
Прийміть від мене слова підтримки. А що робити? - йти шляхом, перший крок на якому вже зробили, звернувшись по допомогу до психологів(!)
Впустіть в себе думку, що святих серед людей немає (!) Людям властиво помилятись, однак цим же людям властиво виправляти свої помилки, не караючи себе за те, що було. Замість цього варто себе пробачити.
І скористатись досвідом, бо насправді досвід - це не стільки те, що з нами було, а скільки те, що ми з робимо з тим, що з нами було(!)
Тобто, усвідомлення того, на що цей досвід відкрив нам очі, чому навчив, куди вказав подальший вектор думок, прагнень і дій(!)
цитата:
я його кохаю
Як же це добре. В Вашому серці живе кохання. Тому й не варто від цього сильного почуття зрікатись, обривати його поганими думками. Навпаки, оберігайте своє кохання! Дбайте про нього! Не дайте нікому на нього зазіхнути(!)
цитата:
маю двох дітей
Вам дуже пощастило. Не всім жінкам так щастить, як Вам - народити аж двох діточок, бачити як вони зростають, як поступово стають дорослими і відповідальними. До речі, які у Вас стосунки з дітьми? В якому дусі Ви їх виховуєте? На яке життя в подальшому орієнтуєте?
цитата:
я була зрадила чоловікові надсилала інтимні фото за гроші зараз
Бажано було б у співпраці з психологом спокійно і дуже обережно розібратись з мотивами тих дій - навіщо? з якої причини і тому подібне?
цитата:
зараз це не роблю
А це вже втілений у рішення Ваш ВИБІР. От на ньому і зосередьтесь. Його потрібно навчитись поважати. І себе за такий вибір.
І наостанок. Вважаю нагальною потребою подивитись об'єктивно на історію Вашого життя. На історію взаємин з чоловіком. Знайти складні моменти і аспекти, а вони, на мою думку, присутні. До того ж, створюють проблеми. Варто наважитись почати процес їх виправлення.
Займаючись цією справою (спілкуванням з психологом), поступово зможете змінити на краще свій настрій і емоційний стан в цілому. Скористайтесь такою нагодою.
Відредаговано автором 22-07-2024 09:22:24