Чоловік пригощає інших цукерками
Доброго дня! У мене таке питання. Нещодавно дізналася, що коли мій чоловік ходить до перукарні стригтися, то завжди бере з собою цукерки і пригощає перукарок. Спеціально купує їм солодощі. Я зі свого боку таку поведінку не розумію. Навіщо носити цукерки, якщо ти ще й платиш їм гроші. Це ж їхня робота - стригти.
Ци це можна розцінити як флірт? І як мені правильно сприймати цю ситуацію? Дякую)
Питання від: ; Вік: 37

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Наталия Горская
Гарне питання, Ірино - "як правильно сприймати?".
Розчарую вас мабуть, але немає такого поняття як правильне сприйняття. Кожен сприймає по різному. Всі види сприйняття мають право на існування.. Ви пишете , що не розумієте таку поведінку. Скажу вам я теж не розумію :) , хоч можу накидати різні варіанти з власного досвіду чому таке може бути і серед них може не бути жодного який стосується саме вашого чоловіка. Але важливіше тут не розуміння, а почуття.
Тому у мене питання -
1 - що ви відчуваєте, коли ваш чоловік так поводиться? (перелік почуттів можна знайти в інтернеті)
2 - як він сам пояснює свою поведінку? і чи вас влаштовує його пояснення
Відредаговано автором 22-07-2024 23:00:29
психолог онлайн
Добрий день. Ви питали чоловіка, навіщо він це робить?)
Бо розцінювати все можна,як завгодно.
Вам чоловік купляє цукерки?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Наталия Горская
Добрий день, Ірина! Ваш чоловік пригощає перукарок у перукарні цукерками. Ви такої поведінки не розумієте, бо навіщо носити цукерки, якщо ти платиш гроші за послугу. І питаєте, як вам правильно сприймати ситуацію?
Справа у тому, що ви вже якось сприймаєте цю ситуацію. Ви вже відчуваєте якісь емоції з цього приводу. Ви вже якось оцінили поведінку свого чоловіка. У вас вже виникла підозра, а чи не фліртує він там з якоюсь з перукарок? Ви вже якось інтерпретуєте ситуацію про яку дізнались. Так от, всі ваші почуття, емоції і думки - справді ваші, вони вже правильні для вас, вони вже такі, як є.
А у вашого чоловіка свої думки, емоції і потреби, які він реалізовує, пригощаючи перукарок цукерками. І все ж таки ви сімʼя, чоловік і дружина (наскільки я зрозуміла) і ви можете про це поговорити і дізнатися про думки і почуття один одного щодо цієї ситуації. І сформувати саме для вашої сімʼї правила, які будуть правильні саме для вас.
З повагою, Олена Мороз
психолог онлайн
Елена Владимировна Мороз
Наталия Горская
Доброго ранку, Ірино!
цитата:
Ци це можна розцінити як флірт?
Можна - в залежності від того, хто розцінює.
Можна вважати звичкою чоловіка справляти гарне враження.
Можна ще якось. Та наскільки його поведінка зачіпає Ваші уявлення і потреби - ось в чому питання?
цитата:
Нещодавно дізналася, що коли мій чоловік ходить до перукарні стригтися, то завжди бере з собою цукерки і пригощає перукарок. Спеціально купує їм солодощі
Має значення, в який спосіб Ви дізнались?
Це він Вам сказав?
цитата:
Я зі свого боку таку поведінку не розумію. Навіщо носити цукерки, якщо ти ще й платиш їм гроші. Це ж їхня робота - стригти.
Стригти - то одне, а спілкування і приятельскі взаємини - то інше. Знаю, що дехто залишає перукарям пристойні чайові. Хтось дякує словом, а хтось цукерками.
цитата:
І як мені правильно сприймати цю ситуацію?
Щоби вирішити будь-яке питання чи проблему, завжди варто в ній розібратись. Наприклад, поцікавитись в чоловіка, поділитись з ним своїми відчуттями і емоціями. Можливо, висловити прохання... І почути його відповідь, відчути його реакцію. І потім визначатись. Намагатись знайти порозуміння.
психолог онлайн
Наталия Горская
Доброго дня!
Це можна розцінювати як завгодно - в залежності від того, що в голові у того, хто робить оцінку. І яке в нього ставлення до себе, яка самооцінка, та як ставиться до партнера - з довірою чи без, які має з ним стосунки тощо.
Пригощання інших - це НЕ про флірт.
Це або батьківське піклування про інших, або бажання сподобатись та "купити" для себе гарне ставлення.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
"Правильно ставитись"- це щось схоже на те, що заборонити собі чути свої емоції та примусити себе відчувати "те, що правильно".
Не існує "правильного ставлення ".
Є те, яке є в реальності.
Не варто закресллювати те, що Ви вже відчуваєте.
Тільки на цьому будується ваше життя, ваші стосунки.
Якщо Вам це неприємно, важливо поговорити про це з чоловіком. Можливо після цієї розмови ваше ставлення зміниться.
Не факт, що Вам сподобається, але Ви будете спиратись на слова чоловіка, а не на свої домисли.