Що робити якщо занадто боляче від того що хлопець дивитися на інших?(
Мені 17 років моєму хлопцю 21, це мої перші серйозні стосунки. Я працювала з психологом і психотерапевтом, одразу скажу що у мене тр водний розлад, проблеми з самооцінкою, і з агресією. Мій хлопець дивитися на жопи інших дівчат. Мені так сильно боляче від цього, коли думаю про це не можу їсти, хочеться кричати, плакати, бити себе хлопця і все на світі!! Місяць тому я перевірила телефон свого хлопця там я побачила що він дивився пару відео і переходив на акценти дівчат які відверто танцюють в спідницях. Після цього я не можу нормально функціонувати, я ненавиджу себе , його, мені сняться сни де він мені зраджує в яких я дійсно відчуваю біль. Я не вважала себе аж настільки стрьомною, багато чоловіків часто роблять мені компліменти , хлопець завжди казав що я красива. Вчора ми гуляли і він знову дивився на дівчат, я сказала йому про це, він звичайно почав жоказувати що такого не було і так далі.. Я не можу зібратись, я не можу перестати думати про це вже місяць. Я ненавиджу себе , за те що не є настільки красива щоб він не дивився на інших. Допоможіть мені будьласка. Я вже не знаю що мені робити. Коли він йде на роботу чи йде кудись гуляти я уявляю як часто він це робить коли мене нема поряд.. Будьласка допоможіть мені
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Луізо, давайте спробуємо розібратися.
Я чую про ваш біль, і мушу сказати, що це справді неприємно бути у вашій ситуації.
Чи ваш хлопець дійсно дивився на інших чи ні - я перевірити не можу, але є деякі нюанси. Припустімо тако й дивився.
1 . люди схильні автоматично вибирати очима з навколишнього світу те, що їх в дану хвилину хвилює і роблять вони це несвідомо . Причина такої поведінка не завжди пов'язана з об'єктом, на який дивляться, а може знаходитися в несвідомості того, хто дивиться. І хоч ви б 1000 разів звертали вашому хлопцеві на це увагу, він заперечуватиме, бо несвідоме він не помічає і якщо наполягати, то звісно він захищатиметься і ви тільки зіпсуєте стосунки.
2. навіть якщо ваш хлопець дивиться на інших, це точно не заперечує як вашої краси так і його захоплення вами, бо знову ж таки мозок розглядається по сторонам автоматично.
3. ваша реакція на його "імовірну" поведінку явно перебільшена. Вона ваша і вона нестерпна, розумію, але причиною такого перебільшення може бути ваша тривожність.
4. Ревність - ознака нестабільної самооцінки. Скажіть, як часто ви самі порівнюєте себе з іншими дівчатами?
5. Я чую про високий рівень самокритики своєї зовнішньості та самоагресії з вашої сторони. Як у вас із прийняттям себе, любов'ю до себе? Чи зверталися ви до вашого психолога з запитом стосовно прийняття себе?
Працюйте над прийняттям себе і свого образу тіла. Будьте цікавою йому , а головне собі, не тільки зовнішньо, але як особистість.
І я б радила пошукати причини вашої тривожності і низької самооцінки.
Подивіться на цю ситуацію як таку, яка підсвічує вам з чим вам працювати з психологом.
Відредаговано автором 22-07-2024 22:53:49
психолог онлайн
Добрий день. Чи були ви на консультації у психіатра? Чи назначене вам лікування? Вам варто продовжувати роботу з психологом.
Якщо би мій хлопець дивився на сідниці інших дівчат,я би з ним про це серйозно поговорила із любові до себе. Вам варто зараз зайнятися собою.
психолог онлайн
Луізо, нікому з нас не подобається, якщо наш чоловік постійно дивиться на інших жінок. Виникають думки: «Я стала йому нецікавою? Розлюбив?». .Але впадати в паніку не варто,
Чоловіча реакція на привабливих жінок типова і природна, Кожен представник сильної статі від природи запрограмований на привабливих жінок. Тому його реакція на симпатичних жінок — це лише прояв того, що закладено в ньому від народження. Він навіть не помічає, як він це робить: дивиться, милується і все.
Вам слід уникати бурхливого вираження емоцій та спроб обмежити свободу Вашого хлопця. Це лише спровокує додатковий опір
До речі, а самі Ви хіба залишаєтеся байдужою до сторонніх чоловіків? Хіба Ви не помічаєте привабливого чоловіка? Звісно, ​​помічаєте. Тому що у нас, жінок, також є свої інстинкти. І головний із них — бажання подобатися чоловікам, Тому, перш ніж вийти з дому, ми фарбуємося, намагаємося зі смаком одягнутися.
Влаштовувати істерики хлопцю — це ставити себе в невиграшне, свідомо принижене становище. Королева не повинна сумніватися у собі Істерики та скандали лише показують Вашу невпевненість. А це не прикрашає жінку, навпаки, знижує її позиції.
Є перевірений спосіб. Почніть робити те саме: звертайте увагу на інших чоловіків. Коли в полі зору з'явиться якийсь симпатичний чоловік, скажіть своєму хлопцеві: «О який цікавий хлопець!" Цього буде достатньо, щоби він відреагував. Спостерігайте за його реакцією. Якщо побачите, що він явно ревнує, скажіть: "Ну як? Тобі приємно, коли я розглядаю інших чоловіків?.. Тому давай домовимося: щоб не ображати один одного, робитимемо це делікатно та непомітно».
А якщо, незважаючи на це, він розглядатиме інших жінок, значить, ваше самопочуття йому байдуже. Це привід задуматися: чи той він хто Вам потрібний
Відредаговано автором 23-07-2024 03:00:09
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 368790 для Лілія Козак
Доброго дня Лілія, я працювала з психологом над своєю самооцінкою, пробувала техніку робити собі компліменти, щоденник досягнень, начальник мені нічого не допомогло, перестала ходити до психолога почались стосунки з хлопцем і за ці стосунки всі ті проблеми і тривоги що були вони так ніби посилились. Якщо я дійсно б почала любити себе, чи реально щоб мій хлопець взагалі не дивився на інших? Чи взагалі є хлопці які цього робити ніколи не будуть?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 368800 для Ирина Константиновна
Доброго дня Ірина, я пробувала ваш спосіб, пробувала дивитись припустим Тік Ток там де є оголені торси, робила це так щоб хлопець побачив, коли він звертався на це увагу я віднєкувалась так як він. Я далі продовжувала багато дивитись такі відео і розумію що роблю це на силу, мене не цікавлять інші хлопці , мені було противному це бачити, я не хотіла дивитись. А на вашу думку немає хлопців які б були зацікавлені тільки однією дівчиною?
психолог онлайн
Усі чоловіки дивляться на інших жінок. Але це не обов'язково щось означає і може навіть бути випадковим і невинним,
Для чоловіка нормально помічати інших жінок. Однак також нормально не радіти, коли Ви бачите, що Ваш хлопець уважно дивиться на молодих жінок.
Але це також може вказувати на проблеми у ваших стосунках. Тому, оцініть ситуацію та причини, що стоять за нею. Краще це зробити за допомогою психолога.
Одна з причин такої поведінки чоловіка полягає у тому. що стосунки з Вами не є емоційно, романтично чи інтелектуально стимулюючими.
Можливо, він раніше не був у здорових стосунках і просто не усвідомлює, що його поведінка може нервувати партнерку.
А можливо, що він психологічно незрілий і зовсім не розуміє значення поваги у стосунках.
Потрібно проаналізувати вашу ситуацію.
психолог онлайн
я не знаю чи є хлопці , які не дивляться на інших дівчат. Причини ж бувають різні. Колись чула такий анекдотичний вислів " якщо дві пари ідуть назустріч одна одній, то і чоловіки і жінки оцінюватимуть іншу жінку. Жінка оцінюватиме суперницю на предмет краща-гірша, а чоловіки оцінюватимуть по іншій жінці статусність чоловіка. " Я не знаю наскільки цей вислів відображає правду, але проблема точно не нова.
На мою думку ви дуже перебільшуєте проблему, хоча я ж не знаю вашого хлопця.
Якщо вам вкрай нестерпно , то вам варто поговорити з хлопцем, але без надмірних емоцій. Ревність, яку бачить чоловік у жінці рідко сприяє стосункам.
Ну і заборонити ви йому не можете. Тому або ви щось робите зі своїми переживаннями в терапії, або шукаєте хлопця, який не дивитиметься ні на кого, крім вас. Тільки чи такі хлопці вам подобаються?
Вибір за вами.
Стосовно роботи з самооцінкою. То тут не щоденниками єдиними, щоденник це тільки початок, запустити процес над зміною власної уваги. Вам цінувати себе варто б більше. Цінувати - це про справжню любов до себе, можливо ви такої не отримували у своїй сім'ї. Вчитися цього довго, але воно вартує зусиль
Відредаговано автором 23-07-2024 12:55:07