Що мені робити якщо мама агресивно відноситься до мене
Мама мене обзиває , дуже сильно кричить , маніпулює мною і шантажує. Мені дуже боляче і обідно , як мені з цим справитись?
Питання від: ; Вік: 14

психолог онлайн
Маргарита Старченко
roma, дуже боляче чути про це. Батьки, на превеликий жаль, не завжди бувають ідеальними. Тобі потрібно знайти для себе щось, що стало би для тебе опорою, давало сили справитися з ситуацією. Можливо допоможе усвідомлення, що мама робить це тому, що не вміє, або не може поводитися по іншому. Є щось, що зробило її несприйнятливою до твоєї болі. Частіше за все таке відбувається тоді, коли у людини не вистачає сил впоратися із власним болем. Тобі ні в якому разі не слід ототожнювати її агресію із собою. Вона бореться із своїми власними "демонами" і ТИ В ЦЬОМУ НЕ ВИНЕН! Хоча саме в цьому вона ніби то тебе обвинувачує. Нажаль, тобі прийдеться рано подорослішати, щоби справитися з цим. І зрозуміти, що мама цього зробити не змогла. Вона так і лишилася переляканою розлюченою дитиною, яка намагається захистити себе. і захищати тебе в неї вже більше не вистачає сили. А тобі вони потрібні. Отже, шукай те, що дасть їх тобі. Спирайся на того або на те, що зміцнює почуття впевненості у собі. Спробуй знайти друга, психолога, будь-кого, хто міг би підтримати тебе