что делать если я боюсь своих чувств?
я не могу любить кого-то полностью, а если и люблю то я расстаюсь с ним через время из-за того что боюсь что меня бросят, или же бывало что я очень сильно испытывал чувства к человеку но всё равно бросил его..без осознанной причины
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
варто б дослідити глибше вашу проблему. Але з першого погляду виглядає, що для вас страждання від втраченого кохання менші, ніж страждання від того, що вас покинуть. Тому ви обираєте менше зло із двох.
І, звісно, ваша поведінка автоматично підлаштовується під ваш внутрішній вибір меншого зі страждань. З точки зору захисту вашого психічного благополуччя - це добре, бо приносить менше болю ніж в другому випадку, тому типу - все ок. Питання в іншому.
Чому саме так є ? тут треба шукати корені в вашому минулому
Які у вас стосунки з вашими батьками? коли вас покидали? чи ви почувалися покиненими в ранньому дитинсті ? що ви пам'ятаєте?
Відредаговано автором 25-07-2024 11:24:31