Подруга просто мовчки припинила спілкування, причину не каже
Дружили понад два роки, я підтримувала, проживала у різних містах поруч, година до мене. У певний момент вона зникла, хоча я 24/7 підтримувала її і вона мені дзвонила часто...їй 31, незаміжня, незаймана ще, я з чоловіком, одружена. Я працюю на себе, вона за три копійки, ще проти чоловіка якось крутила, скажіть це заздрощі? Мені почали писати гадощі про неї,я сказала їй, вона не пиши мені на цю тему, мені ні до чого. Я написала повідомлення що не розумію чого з весни повний ігнор, тим більше я добре дуже ставилась, всім допомогала чим могла і не розповідала нікому про неї нічого, навіть спільних друзів немає. Я написала їй, скажи, чого спілкування зійшло на ні, я що була потрібна тобі лише коли тобі погано було,я що просто плечо у яке поплакати можна та використати? Вона не відповіла, але я з іншої сторінки написала що хочу замовити у неї косметику, відразу відповідь, і вчора коли мене морозила, ставила лайки спільним знайомим ( ці люди у мене у друзях по роботі, але спільних друзів немає).
Вона нічого не відповіла, просто мовчання, повідомлення навіть не прочитані, а мені так хочеться розуміти причину,я ніколи не грузила своїм особистим життям або роботою або ще чимось, я більше її слухала. Що сталося? Чого так ? Чому вона мовчить? Я нормально запитала що не так?
Питання від: ; Вік: 30
Доповнення від автора
Я хочу трохи описати подругу - будь-який колектив у неї поганий,всі чоловіки лише сексу хочуть,хоча це нормально хотіти сексу,але вона незаймана і боїться, а вони не розуміють, вона не хоче змінювати роботу, лише плаче як погано живе і постійно розповідала мені як припинила з якоюсь подругою спілкування бо вона ...( Не так зробила, не так подивилась), до того всього вона мені навіть не написала привітання з днем народження, просто випала на мороз. Вона вважає що чоловік їй винен, має забезпечити всі хочу, має бігати за нею, має кожна подруга її слухати, тепер я розумію що ніхто не поганий,просто вона так їх бачила, наприклад колись у її подруги ще подруга з'явилась і вона припинила спілкування і навіть на свято не пішла до них.
Доповнення від автора
Вона змінила купу робіт, крізь погані були і жодний колектив її не приймав.
Якби я знала чого люди так вчиняють, чого вона зникла просто так, мені б стало легше, прошу вас допомогти бо я не сварилась з нею ніколи і завжди підтримувала
Доповнення від автора
Батьків у неї як вона каже немає, хоча вони живі, але погані,а чого не знаю і не дзвонять їй( що як по мені ну дуже сильно дивно), раз розповідала що запропонували поїхати за кордон до них, теж виявилося що погані, бо у кота немає документів, а погана робота не дає можливість заробляти. Хлопець просив працювати, теж поганий був,але яка за нього драма була,скільки я слухала. І ось врешті-решт стала я непотрібною, депресію вона не має, придумувала собі її бо лікарі сказали що депресії ніякої немає. На річку ходить, кожного дня сторіз щасливі.
Доповнення від автора
Поговорити вона не хоче що не так, морозить мене, як я вже казала, чи треба ще спробувати поговорити, просто хочеться знати причину такого. І чи треба робити у неї замовлення ( косметика)

психолог онлайн
Добрий вечір. Вашу історію важко читати, бо сенси якось змішуються.
На яку допомогу ви очікуєте від психологів сайту?
психолог онлайн
Подруга - обыкновенный токсичный нарцисс. С ними всегда так.
Потому вины своей не ищите - ее нет. Есть просто токсичные проявления нарцисса.
Кто это такие почитайте в инете - там много всего: и статьи, и видео.
Надеюсь, пояснил.
психолог онлайн
цитата:
просто хочеться знати причину такого.
Раджу поміркувати над можливим варіантом - якщо не дізнаєтесь причину, що буде з Вами?
І ще питання - що всередині Вас формує таку зацикленість на мовчанні подруги?
психолог онлайн
Вітаю. Я теж трохи розгубилася - ви описали людину яка все бачить в негативному світлі і поводиться хаотично.. Що саме пов'язує вас з нею, чому вам хотілось підтримувати її і бути з нею подругами? Людина, яку ви описали - полишала з ваших слів заняття, роботу, захоплення і можливо, так саме вона ставиться до інших сфер життя? Чому саме вона не відповідає - нажаль, не знає ніхто окрім неї (або взагалі ніхто і навіть вона сама). Але що ви втрачаєте, якщо вона отак просто зникла? Припустимо, чисто теоретично, вона має навіть якийсь розлад. Чи зміниться ваше життя на гірше?