Секс
Добрий день, чому чоловіки починають серйозні відносини з сексу, десь на третьому побаченні? В чому причина?? Чи дійсно початок таким шляхом відносин є серйозними ?? Дякую за відповідь
Питання від: ; Вік: 33

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Віталій Вікторович Бондарчук
Вітаю!
цитата:
чому чоловіки починають серйозні відносини з сексу, десь на третьому побаченні?
Звідки у вас саме така статистика?
цитата:
Чи дійсно початок таким шляхом відносин є серйозними ?
На це питання не має універсальної відповіді. І на початок стосунків, як взагалі на стосунки, впливають обидва партнера. Найголовніше відштовхуватися від власних відчуттів. Наприклад: чи готові ви до сексу з конкретним чоловіком?
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Володимир Анатолійович Тарасенко
Віталій Вікторович Бондарчук
Доброго дня!
1. Мужчины бывают разные - с разным опытом - с разными представлениями о жизни и о отношениях.
С разными потребностями и ценностями. ( потому тут всех обобщать не очень уместно)
Как и женщины - тоже бывают разные.
2. Важно тут не столько как - для мужчин приемлемо и важно - а как это для вас?
На каком свидание интимно сближаться с мужчиной?
Какие у вас тут критерии и оценки партнера?
И вообще как вы видите отношения?
Какой у вас опыт с мужчинами?
Как вам комфортно и как вам нравится для самой себя?
3. В жизни бывает все по разному ( тут как бы, зарекаться не от чего нельзя)
Поэтому комуто и на третий день нормально - а комуто и через месяц - а комуто и дольше.
Много нюансов тут может быть - их лучше обсудить с психологом или сексологом на личной консультации.
4. Для мужчин действительно очень важен секс - и потому могут спешить с этим вопросом и торопить женщину. Опять же насколько вам это все комфортно?
Тут главное естественность желаний и обоюдность и доверие партнеров.
Ну и далеко не факт - что если сразу все началось с секса - то потом перейдет к серьезным отношениям.
Хотя опять же в жизни бывает - все по разному.
психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Добрий день.
цитата:
чому чоловіки починають серйозні відносини з сексу, десь на третьому побаченні? В чому причина?? Чи дійсно початок таким шляхом відносин є серйозними ??
Це, напевно,ваш особистий досвід,бо я такої статистики не знаю.
Може ви спитаєте щось більш конкретне про свою ситуацію?
Доповнення від автора
Знайома з одним хлопцем і він відверто говорить, що хоче зі мною відносини, і десь на третьому побаченні хотів би інтимну. Чи дійсно в нього серйозні наміри? Ще казав, що в нього були відносини, які не починались з сексу, то довго не тривали ..
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Віталій Вікторович Бондарчук
цитата:
Знайома з одним хлопцем і він відверто говорить, що хоче зі мною відносини, і десь на третьому побаченні хотів би інтимну.
Не зрозуміло. У вас особисто був секс, взагалі? Як ви з цією темою?
Як ви відноситеся до пропозиції хлопця? Він вам подобається?
Можливо у відносинах і має бути щось типу плану чи стратегії, але планувати секс саме на третьому чи п'ятому побаченні, якось це не зрозуміло для мене. Бо якщо ви вбачаєте партнерами один одного,між вами є відповідний вайб, то це і є одним із привідом для інтимних стосунків.
Складається враження, що наче і ви,і він підстраховуєтеся. Якшо між вами немає довіри, то секс може Бути і на сотому побаченні. Якщо довіра,безпека є для вас необхідною умовою.
психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
цитата:
Знайома
цитата:
В чи хочете ви відносин з цією людиною, чи приваблює він вас.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ірина Миколенко
Віталій Вікторович Бондарчук
Катя, ще років 70 тому все було зрозуміло: до весілля ніякого сексу. Не те, щоб усі ці правила дотримувалися, але хоча б загальний тренд був зрозумілий.
Наразі можливі будь-які сценарії розвитку подій: від сексу на першому побаченні до інтиму лише після весілля. Масова культура подарувала нам ідею про те, що секс має бути на третьому побаченні. Вона досить популярна, але це штучно створений стереотип.
Початок стосунків - важливий період, який часто визначає, як вони розвиватимуться надалі. Момент, коли в парі станеться перший секс, вкрай індивідуальний.
Жінки при виборі відповідного моменту для першого сексу перебувають у особливому становищі, оскільки на них тиснуть соціокультурні настанови та виховання. А тому рішення вступити в інтимний зв'язок буває зумовлене не бажанням, а невротичними мотивами та страхами. "Якщо відмовлю зараз у сексі, він розлучиться зі мною"– думає жінка.
Це пастка. Вступаючи в інтимні стосунки з такими несвідомими страхами, скоріш за все, ви зіткнетеся з розчаруванням.
Якщо ви погодитеся на секс зараз, що ви відчуєте? Чи є дискомфорт при цьому? Якщо відчуваєте напругу, страх, невпевненість, час ще не настав.
Чого ви бажаєте від цих стосунків?
Якщо хочете довгострокових стосунків, то секс звичайно не той фундамент, на якому вони будуються спочатку. Це важливе доповнення, до якого пара здатна прийти, досліджуючи один одного у процесі відносин.
Відредаговано автором 28-07-2024 17:34:52
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Екатерина Владимировна Конивщинская
Ірина Миколенко
Віталій Вікторович Бондарчук
Павел Леонидович Басанский
Добрий день!
цитата:
Дозвольте спочатку дещо уточнити. Чоловіки якого віку: до 20? до 30? до 40? до 50?...
Високі? Низькі?
Брюнети? Блондини? Шатени?
Власне, до чого я веду. Спробуйте знайти щось спільне, те, що характерне усім чоловікам, які зустрічаються Вам, кого обираєте Ви/чи хто обирає Вас. Зможете?
цитата:
Чи дійсно початок таким шляхом відносин є серйозними ??
Відповідь не це питання може бути виключно індивідуальною.
цитата:
Він озвучив своє бачення зближення. Відвертий.
Та як поставились Ви?
З Вашого запитання, виходить, що надто серйозно
цитата:
Чи дійсно в нього серйозні наміри?
Між іншим, "серйозно" - це про що для Вас? Що за цим обов'язково має відбуватись?
цитата:
Ще казав, що в нього були відносини, які не починались з сексу, то довго не тривали ..
Як на мене, то цей пассаж схожий на зізнання-маніпуляцію. Мовляв, май на увазі, якщо не буде інтиму, то ...
Відредаговано автором 28-07-2024 17:34:42
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Павел Леонидович Басанский
Добрий вечір, Катя. Розумію Вас, колись теж переймався тими ж самими питаннями, щодо жінок. На щастя, як вже писали колеги, всі люди різні, як чоловіки, так і жінки. Такі чоловіки Вам траплялися для того, щоб Ви врешті-решт змогли гідно оцінити чоловіка, який суттєво відрізняється від тих несерьозних. Все пізнається у порівнянні. Щастя Вам)