Пiдлiтку категорично не подобаэться новий чоловiк матерi
Вiтаю!Мене звати Свiтлана.Моэму сину 13 рокiв.Я 2 роки як розлучена.Зараз в стосунках з чоловiком.Познайомила його з сином.Але сину вiн категорично не подобаэться,не хоче з ним розмовляти i взагалi йти на якийсь контакт.Син не хоче з ним бачитись,розмовляти,вiтатися,не виходить з кiмнати.На мене сердиться.I каже,що не хоче про нього нiчого чути.Як менi знайти пiдхiд до сина.Чоловiк також переживаэ,що не виходить з моэю дитиною налагодити контак
Питання від: ; Вік: 38

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Павел Леонидович Басанский
Коли жінка починає нові стосунки, це найчастіше важке випробування для її дітей, особливо це важко для підлітків. У дітей виникає відчуття, що їх відсунули на другий план, зрадили.
Дайте синові час звикнути до нової ситуації та пережити нові емоції. Не нав'язуйте йому спілкування з новим чоловіком. Починайте з того, що Ваш чоловік буде не батьком, а старшим другом для сина.
Поясніть синові, що Ваш вибір не означає, що Ви любите його менше або що Ви забули про його батька.
Підкресліть, що Ви завжди будете для нього люблячою мамою і що він завжди буде головним для Вас.
Запитайте, що Ваш син відчуває, дізнайтесь про побажання. Покажіть синові, що Ви його слухаєте та розумієте,
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Алла Володимирівна Романенко
Ймовірно, що син сприймає ситуацію так: "якщо буду приймати та приязно спілкуватись з маминим залицяльником - ЗРАДЖУ таким чином свого рідного батька".
Які стосунки у хлопця з рідним батьком? І яке ставлення в колишнього до сина?
Відредаговано автором 01-08-2024 03:36:33
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369227 для Павел Леонидович
З батьком син спiлкуэться щодня,а вихiднi проводять разом.Син завжди чекаэ вiд батька схвалення.Якщо зi мною вiн не слухняний та бiльш агресивний,то з батьком навпаки.Раз на тиждень зустрiлись-добрий батько вихiдного дня.Колишнiй часто манiпулюэ сином,але дитина цього не розумiэ ще.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369222 для Ирина Константиновна
Син каже,що вiдчуваэ себе як щось давить на нього, на все тiло,хочеться у клубочок згорнутися
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Алла Володимирівна Романенко
Доброго ранку, Світлано!
цитата:
Зараз в стосунках з чоловiком.Познайомила його з сином.Але сину вiн категорично не подобаэться,не хоче з ним розмовляти i взагалi йти на якийсь контакт.
Розумію Ваше хвилювання і стурбованість. Реакцію сина на появу нового чоловіка біля Вас можна вважати цілком природньою. Син може бути налаштований на воз'єднання сім'ї і плекати цю мрію, бо після розлучення батьків його світ зруйнувався - була сім'я, а тепер чомусь її нема...
Має значення, як Ви з чловіком пояснювали синові своє рішення? Чия була ініціатива? Через які причини? Що буде далі?
Отже, до його несприйняття нової людини поруч з Вами слід поставитись виважено і обережно. Точно не форсувати перебіг подій. І Вашому обранцю теж поставитись до реалій по-дорослому. Тобто не намагатись швидко подолати відстань між собою і хлопцем у спілкуванні(!)
Також доєднуюсь до порад Ірини Константинівни. Спілкування з сином вкрай важливе, аби враховувати його емоції і в той же час не приймати на себе роль жертви або заручника його позиції. І тим більше не намагатись зламати його волю.
Питання складне і водночас дуже делікатне. При потребі, варто узяти хоча б пару консультацій психолога, щоби розібратись у своїх власних почуттях і готовності виважено діяти.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369233 для Володимир Анатолійович
Дякую
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369227 для Павел Леонидович
Дякую
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369222 для Ирина Константиновна
Дякую
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Алла Володимирівна Романенко
Павел Леонидович Басанский
Світлана, пояснення сином свого стану, говорить про те, що на нього тисне нова ситуація в сім'ї, він хоче від неї сховатися.
Звичайно, Ви маєте повне право на своє жіноче щастя. Але в цій ситуації син абсолютно не готовий до того, що мама та її обранець житимуть разом.
Син може відчувати ревнощі та демонстративне ігнорування — це доступний інструментарій, за допомогою якого він намагається вплинути на ситуацію. Ваше завдання — доброзичливо, з розумінням поставитися до почуттів сина: "Я бачу, що ти засмучуєшся… Через що ти найбільше переживаєш, чого боїшся?". "Мені з цією людиною комфортно, а що тебе насторожує?"
Але якщо син категорично. не сприйматиме нового чоловіка, то тоді Вам потрібно буде вирішувати - що для вас важливіше. Дитина або обранець. Можете запропонувати йому гостьовий шлюб на невизначений термін, до речі, буде можливість перевірити його почуття.
Відредаговано автором 01-08-2024 16:46:22
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369257 для Ирина Константиновна
Дякую
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
цитата:
З батьком син спiлкуэться щодня,а вихiднi проводять разом.Син завжди чекаэ вiд батька схвалення.Якщо зi мною вiн не слухняний та бiльш агресивний,то з батьком навпаки.Раз на тиждень зустрiлись-добрий батько вихiдного дня
В такому випадку батько для нього дуже значуща людина, на яку він орієнтується. І Ваш теперішній чоловік точно НЕ зможе зайняти місце батька, і навіть стати більш авторитетним для сина поки що не зможе. Але можливо зможе з ним затоваришувати. З часом. НЕ зараз.
Важливо ще, ЩО говорить про Вашого обранця синові його батько. Чи не налаштовує його проти?
Що говорить син і як себе веде після цих зустрічей?
цитата:
Колишнiй часто манiпулюэ сином,але дитина цього не розумiэ ще
Яким саме чином маніпулює?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369298 для Павел Леонидович
Манiпулюэ тим,що син почував себе винним,i щоб догодити батьковi робить все,щоб отримати його схвалення.
Типу я для тебе це зробив,а ти невдячний.
Про мене та особисте моэ життя розпитуэ у дитини,тiльки так,щоб я про це не знала,щоб син менi не казав.А синовi вiн пояснюэ що всi цi запитання про мене це тому що вiн так про мене пiклуэться.
Розказуэ синовi своï дорослi проблеми,про що я вважаю дитинi знати це не потрiбно.
психолог онлайн
Ви описали поведінку типового токсичного нарциса, яка дуже травмує психологічно дитину.
Добре, якщо дасте синові подивитись якесь психологічне відео про поведінку зі своїми дітьми батьків-нарцисів.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369542 для Павел Леонидович
Дякую.Порадьте будь ласка вiдео,яке найкраще можна показати сину
психолог онлайн
Будь ласка.
Ось, вважаю якісними і по суті:
https://www.youtube.com/watch?v=uCEeSBWirio
https://www.youtube.com/watch?v=oWkkTSXwkjg
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369559 для Павел Леонидович
Дякую