ненавиджу сестру
з дитинства ненавиджу свою сестру вона менша лише на рік за мене, завжди билися з нею мама завжди казала що ми це переростемо і будемо подругами, але мені 18 і я її ненавиджу. З самого дитинства мама завжди казала мені ходити гуляти з нею і моїми подругами хотя я цього не хотіла, говорила що в мене з моїми подружками свої секрети і розмови, але мама казала що без нею я не піду гуляти. Завжди сварилася з нею кожен день до років 10-11 даже билися. Вона дуже агресивна і їй що не скажи зразу всі не такі. Даже звичайне запитання від мене і доброму тоні, відповідалося мені з агресією і як я задрала з запитанням і щоб ішла далеко і надовго, хотя до того могли не говорити три дні. Зараз уже всі речі які є в нас дома стали її, і вона завжди кричить як я вдіну її кофту і тд . Як вона вдягає моє я ніслова не скажу. Просто дратує вона , не може найти спільну мову нізким , зрозуміло чому у неї нема подруг тому що всі не такі, думаю що вона така і залишиться і ніколи не буде у мене сестри, тому що всіх свої двоюродних сестер я сприймаю краще чим її, думаю якщо вона не була такою агресивною все було краще . Тому що даже далеко від дому ( ми навчаємося в одному місці) ми не спілкуємося, і не телефонуємо один одному ніколи
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Якщо сестра має психопатичний характер - таке собі "егоїстичне та злобне стерво", то маєте право зовсім з нею і не спілкуватись. Бо характер НЕ змінний. Але ж тут не про спілкування питання, а про почуття!!! І про дуже сильні почуття - про ненависть, яка з'їдає з середини того, хто її відчуває - тобто Вас в даному випадку.
Як же ж бути з цим?
І чому виникла ця ненависть?
Хіба тільки через численні образи, які Ви чомусь не могли висловити чи якось відреагувати?
Чи може ця ненависть ще й про те, що в сестрі Є щось таке, що нагадує Вам себе?! Таке, чого хотілося б позбутись. Якась Ваша власна ТІНЬОВА сторона.
Можливо, Ви з нею схожі більше, ніж думаєте?
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Ваше откровение мне интересно, но я не увидел вопроса к психологам. Пусть сестра будет такой, какой она хочет, а вы при этом имеете право общаться с теми, с кем вам нравится.
Доповнення від автора
я б хотіла найти з нею спільну мову, тому що у всіх хороші відносини
Доповнення від автора
на думку чи ми схожі з нею думаю що ні, ми зовсім різні по характеру та відношення до людей. Мене важко вивести на якісь агресивні емоції скоріше я більш спокійна
психолог онлайн
Хочете знайти спільну мову з людиною, яка не може знайти спільну мову ні з ким?
психолог онлайн
Вітаю!
Співчуваю такому непростому досвіду з сестрою. Дуже багато агресії, відчаю, примусу у вашій історії. Прикро, що ваша мама змушувала вас весь час брати сестру і саме ця відсутність кордонів, здорового розмежування є причиною вашої ворожнечі та ненависті. У вас не було свого простору, життя з якого могла з’явитись цікавість та любов до сестри. Сестра сприймалась несвідомо як перепона чи перенавантаження для вас. І ви не можете це пережити, тому раджу оплакати своє дитинство, в якому ви рано подорослішали і змушені були брати відповідальність, на яку не хотіли погоджуватись. Треба відгорювати втрачене і прожити це з кимось. Я співчуваю і розумію вас, в мене 3 менших сімблінгів. Проте я бачу і відчуваю, що вам не всеодно, ви шукаєте шляхи примирення та прагнете знайти спільну мову! Все ж таки є паростки любові та споріднення, які поки що не можуть прорости чи пробитись через пласти болю та відчаю.
Підтримую вас сердечно у ваших стражданнях та пошуках! Знайдіть можливість звернутись до психолога! Є безкоштовні соціальні центри чи лінії довіри! Навіть просто висловлюючись, ви отримаєте значне полегшення! Поки що у вас нічим любити сестру, але це поки що… Вам важливо себе таку полюбити, якій боляче та нестерпно…❤