Чи мій вчитель-педафіл?
Мені здається, що мій вчитель з акторського-педафіл. Він нікому не приділяє стільки уваги, скільки мені. Він на уроках говорить, яка я гарна, що такої як я студентки у нього не було,що я не така як всі, що я дуже доросла. Коли від до мене підходив, прижимав мене до стіни. Коли я розповідала басню, то він сказав, щоб я додала в цей репертуар поцілуй. І коли ми були на репетиції, то він говорив:"Уяви, що ти мене цілуєш". Потім він захотів зі мною потанцювати вальс. Або я сиділа літом у футболці (вона була з невеликим декольте,бо жарко). Він сказав мені нагнутися (відповідно груди було видно). Він казав мені зробити етюд на тему:"Я дивлюся фільм для дорослих". Або:"Народжую без акушера-геніколога сама вдома ". Хоча мені 15. Він доторкається до мого обличчя. Він мені поставив акторську задачу,щоб я тряслася. Я кажу:"від чого?" Він каже:"Від насолоди ". Мені здається, що у нього постійно сексуалізований підтекст. Я до нього ходила на репетиторство, щоб вступити на акторку. Я вступила. Але через 2 роки я вступаю на режисерку,тому треба педагог,який підготує до творчого конкурсу. Він мені дав знання. Але мені здається, що це пахне педафілією. Він мені сказав,що я до нього прийшла в штанах,але щоб принесла з собою юбку, щоб переодягтися перед ним
Питання від: ; Вік: 15

психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Алла Володимирівна Романенко
Інна Олегівна Горошко
Вітаю вас.
Вам абсолютно НЕ здається. Все, що ви описали – яскраві червоні прапорці того, що він до вас сексуально домагається, грубо порушує ваші особистісні та фізичні кордони, піднімає теми, які ні в якому разі не повинен казати дорослий чоловік підлітку, а тим паче учитель учениці. Вам необхідно терміново повідомити про цю ситуацію батькам чи іншим дорослим, яким ви довіряєте.
Не залишайтесь із ним наодинці!
В ідеалі вам варто зібрати відео/аудио докази такої поведінки вчителя та звернутись до адміністрації школи та поліції, щоб цю особу як мінімум відсторонили від доступу до дітей. Обов'язково залучіться підтримкою дорослих, яким ви довіряєте, так вам буде набагато легше пройти цей шлях.
Не залишайте ситуацію як є, бо може статись непоправне з вами або іншими дівчатами!
Відредаговано автором 03-08-2024 18:41:12
психолог онлайн
Яна Анатоліївна Кіркеснер
Ирина Константиновна Зубиашвили
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
Все, що ви описуєте не є нормою взаємодії вчителя та учениці. На обличчя сексуальний контекст та зловживання владою. Ви неповнолітня і ми не маємо права вас підштовхувати до чогось, проте ситуація критична і я раджу звернутись до своїх батьків, розповісти що до чого, так як ви це зробили тут. Негайно припиніть брати уроки в нього, просто зупиніть будь-яку взаємодію, він не єдиний педагог на дану тему і ви можете бути дійсно дуже привабливою і талановитою, але ніхто не має права вас використовувати для своїх втіх та задоволень.
Бережіть себе, своє тіло і своє психічне здоров’я!
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Алла Володимирівна Романенко
Вам НЕ здалося. Сексуальне розбещення підлітка в наявності.
Батькам вже розповіли про це? Якщо ні, то чому?
Але більш важливе питання: НАВІЩО і ЧОМУ Ви погоджуєтесь робити все те, що він просить, якщо це викликає у Вас негативні почуття?! Чи все ж таки не негативні?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369403 для Павел Леонидович
Щиро дякую за відповідь! Це буде дуже дивно виглядати,але зараз я вже зрозуміла свою помилку, повторювала те, що він говорив,певно,через те,що мав авторитет. Він був у ліцеї вчителем,але брав додаткові, на яких я була. Тому ,напевно, через стереотип,що вчитель завжди правий,не вірила сама собі. Я думала, що я себе накручую
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369387 для Алла Володимирівна
Божечкіііііі, як я впм вдячна!!!! Щиро дякую,тепер дивлюся на цю ситуацію по-іншому
психолог онлайн
Зрозуміло, авторитет вчителя. Але він виявився настільки великим, що затьмарив собою почуття самоповаги та відчуття, що відбувається щось НЕ ТЕ. Вчіться не тільки себе поважати, але й прислухатися до себе, довіряти собі та своїм почуттям. Це найголовніше.
І ще Ви не відповіли:
цитата:
Батькам вже розповіли про це? Якщо ні, то чому?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369473 для Павел Леонидович
Дякую, вам за відповідь! Щиро дякую, бо я думала ,що щось собі вигадала,хоча почувалася максимально некомфортно...Розповіла мамі(батька немає),вона сказала,що не будемо більше до нього ходити, добре,що в цьому ліцеї більше не вчимося
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Будь ласка.
Радий, що розповіли, і що мама Вас підтримала.
Ви отримали складний та неприємний, але дуже корисний досвід, який багато чого Вас навчив.
Не забувайте про нього і все у Вас буде добре.