Мастурбація хлопця у відносинах
Якщо мене ображає, що хлопець мастурбує, то проблема в мені чи в ньому?
Хоч це в відбувається рідко, пропустимо 1 раз на місяць, та всеодно боляче від цього. Ми обговорювали цю тему ще давно, він сказав, що не мастурбувати взагалі для нього не проблема, тим більше, що надто сильного бажання не було та і я сексу хочу частіше ніж він. Можуть бути моменти коли він відмовляється від сексу, бо вчора ж був, ще не назріло бажання, або одразу після першого разу, я завжди не проти другого, навіть з переривом. Тому мене бентежить той факт, що я завжди хочу сексу, мені його мало, та знаючи це, він всеодно іноді може віддати перевагу порно. Якби ж я відмовляла йому попри його бажання, тоді розумію, потрібно ж кудись випустити пар.
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Добрий вечір!
Ваші сексуальні стосунки з хлопцем визвали здивування, якщо все так, як ви описуєте.
Молодий хлопець має поруч дівчину, яка завжди бажає сексу, готова до інтимних стосунків, а він мастурбує або дивиться порно.
Хотілось би дізнатись скільки часу ви разом і чи хлопець завжди таким був (можливо залежність від порно?), чи проблеми почались останнім часом?
Які у вас стосунки поза сексом?
В сексі хлопець вас не дуже влаштовує, а в інших сферах життя?
То я до чого веду: може це не ваш хлопець?
Відредаговано автором 05-08-2024 21:01:01
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369514 для Валентина Василівна
В тому то й діло, поза сексом прекрасні. Ми любимо один одного і всіляко це показуємо, поважаємо один одного. За 7 років відносин ні однієї сварки. Так, звісно були дискусії, які розумно без повищених тонів вирішувались завжди. В сексі він викладається добре, все щоб задовільнити мене, але й якщо він втомлений, беру ініціативу в свої руки, йому залишається лише лежати та кайфувати. Коли ми обговорювали тему іноді рідкого сексу, але хоч наявності мастурбації(хоч і дуже рідко) він говорив, що мастурбація не потребує стільки зусиль, як секс. На шо я завжди говорила, що готова на все, елементарно мінет(мені це подобається), нехай навіть спить. Так звісно, зазвичай він мастурбує коли близько тижня не було сексу, через роботу до пізна мою або його. Та все ж, раніше говорив, що такий період без сексу для нього не проблема.
психолог онлайн
Валентина Василівна Марченко
Ірина Миколенко
Доброго ранку!
цитата:
Проблема, скоріше, між вами(!)
цитата:
Хоч це в відбувається рідко, пропустимо 1 раз на місяць, та всеодно боляче від цього.
Невже його самозадоволення відбувається у Вас на очах?
цитата:
Ми обговорювали цю тему ще давно, він сказав, що не мастурбувати взагалі для нього не проблема
Чи здатний він перейти від декларацій до відповідної поведінки? Спробуйте спитати без натяків на претензії.
цитата:
Тому мене бентежить той факт, що я завжди хочу сексу, мені його мало, та знаючи це, він всеодно іноді може віддати перевагу порно.
Ви, напевно знаєте, що статева конституція (сексуальний темперамент) у людей різна. Вона дається людині з народження і вона ж визначає рівень сексуальних потреб. Тому, враховуючи цей аспект, а також усі зазначені Вами фактори, було б варто звернутись разом до сексолога. Звісно, за спільного бажання налагодити взаємоприйнятне сексуальне життя.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ірина Миколенко
Вітаю, вас.
Мастурбація для чоловіків має абсолютно інше значення ніж для жінок. Чоловіки ставляться до цього процесу, скажімо, більш буденно і далеко не завжди вкладають сексуальний сенс. Це може бути як спосіб зняти напругу.
Вас же, на мою думку, турбує його мастурбація, бо він ніби забирає секс у вас, якого вам і так не вистачає.
Для початку спробуйте відверто обговорити с хлопцем цю ситуацію, розкажіть йому про свої потреби, вислухайте його. Пошукайте вихід, альтернативні рішення, щоб ви обоє були задоволені. Якщо не дійдете згоди, звертайтесь до сексолога.
психолог онлайн
Дякую, Kroft, за зворотній зв*язок!
Коли дуже мало інформації для психолога, тоді йдуть припущення, то ж розумійте це)
Ви додали: "В тому то й діло, поза сексом прекрасні. Ми любимо один одного і всіляко це показуємо, поважаємо один одного. За 7 років відносин ні однієї сварки..."
7 років відносин - це достатній строк, щоб розуміти один одного та догоджати один одному в житті та ліжку.
Вважаю, що прийшла пора струсити/встряхнуть свої сексуальні бажання для обох.
Цього вам і бажаю!
психолог онлайн
Доброго дня.
А що саме в його мастурбації, навіть такій рідкій, Вас ображає? Як Ви себе тоді почуваєте? Як я розумію, хлопець цього від Вас не приховує і Ви доволі відкриті в темі сексуальних потреб.
Колеги вище, вірно підмічають, що мастурбація для чоловіків відрізняється значно меншою емоційною навантаженістю, ніж для жінок, і більше того, необхідність її обумовлена біологічними потребами. Для більш детального розуміння, можете перевірити інформацію про роботу статевої чоловічої системи, та того, як тривале утримання від еакуляції часто є шкідливим фізично для чоловіків.
І також, важливим моментом є те, що хлопець кажучи що без проблем витримує тиждень без сексу а потім мастурбує - тут важливо відрізняти, робить він це через наявне сексуальне бажання, чи скоріше через сексуальний імпульс через утримання. Бо саме у чоловіків, мастурбація може проводитись і без сексуального потягу направленого на когось. І це велика відмінність від жінок.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369523 для Володимир Анатолійович
Процес самозадоволення звісно відбувається не на моїх очах, але хлопець про це розповідає якщо якось зачіплюється ця тема в розмові. Після того як розповів признається, що відчуває вину через свої дії, адже бачить як мене це засмучує(я не висуваю претензії, але і не можу робити вигляд, що мені байдуже)
Тю тему ми обговорювали не раз, і дійсно раніше він самозадовольнявся частіше. Після першої розмови, довгий час взагалі не було подібних випадків, та з часом це знову повернулось, хоч і не в такій кількості.
Я не хочу щоб він відчував вину за свої дії, адже це наче природньо, але як би я не намагалась сприймати це простіше, не виходить. Коли я взнаю про факт самозадоволення, я неконтрольовано стаю пригнічена, можливо навіть трохи зла, що найгірше, на деякий час пропадає бажання близькості з ним.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369525 для Яна Кіркеснер
Не те щоб мастурбація забирає секс. Можливо більше ображає факт того що це не просто мастурбація через сексуальну фантазію. Саме порно є збудником. Хоч і раніше обговорюючи це, дійшли до висновка, що без порно можна обійтись, якщо є наші спільні відео, мої фото чи відео. Це все є, але обирає порно відповідно інших жінок.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369531 для Валентина Василівна
Про встряску завжди думаємо, що я, що він. Бо дійсно життя дуже буденне. Особливо через надмірну кількість роботи, яка часто забирає можливість елементарно влаштовувати повноцінний романтичний вечір з гарним фіналом.
Можливо просто потрібно внести більше різноманіття в сексуальне життя…
психолог онлайн
Не будьте так категоричні у судженнях, щодо надання переваги іншим жінкам у порно. Можливо його збуджує сама ситуація, реалізуються якісь сексуальні фантазії. Якщо він не надає перевагу певній порно акторці, то справа не в жінці / жінках.
Спробуйте разом дивитись порно. Підчас перегляду ви обоє будете збуджені та направите сексуальну енергію один на одного. До того ж це спільна діяльність, яка додасть емоційної близькості.
Бажаю вам гармонії у стосунках, у всіх сферах::smile::
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 369532 для Яна Дмитрівна
По-перше, ображає те, що його слова не відповідають дійсності. Спочатку говорить, що кількість сексу в нашому житті дає можливість навіть не думати про самозадоволення, та всеодно такі випадки трапляються.
По-друге, те що обирає порно, дивитись на інших жінок, коли я можу принести йому задоволення та ще й більш яскраве(не обов’язково секс)
Про шкоду від тривалого утримання від еякуляції знаю. Та в більшості такого утримання не має, а якщо і є то через його зайнятість, чи не бажання так часто….
Доречі, дійсно, думаю що мастурбація відбувається через сексуальний імпульс в конкретний момент. Тому що хлопець неодноразово розповідав про те, протягом дня бувають моменти коли подумає про мене в сексуальному плані в хоче сексу конкретно в той момент, але можливості немає бо він на роботі, або ж я. А до вечора бажання вже пропадає. І знаєте якби мастурбація була лише в такі моменти(тим більше від сексуальної фантазії зі мною) можливо мене це не так бентежило б. Та є випадки коли це відбувається а душі, хоч в іншій кімнаті є я….
Основна моя мета напевно просто зрозуміти як до цього ставитись простіше, щоб мені це не приносило біль
психолог онлайн
цитата:
Тю тему ми обговорювали не раз, і дійсно раніше він самозадовольнявся частіше.
Отже, динаміка, можна вважати, позитивна. Чи не так?
цитата:
Я не хочу щоб він відчував вину за свої дії, адже це наче природньо, але як би я не намагалась сприймати це простіше, не виходить.
Спитайте в хлопця, з якою метою він Вам повідомляє про випадки свого самозадоволення? Адже у будь-якому посланні є текст і є підтекст, причому не один, а кілька... Бачимо, що поки що в реальності він бачить вашу реакцію
цитата:
я неконтрольовано стаю пригнічена, можливо навіть трохи зла, що найгірше, на деякий час пропадає бажання близькості з ним.
і продовжує це робити. Навіщо? Може, хоче вирівняти потреби в сексі між вами?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Читая вас возник вопрос - а у вас реально именно физически столько много желания или под этим желанием и готовностью всегда, как угодно, хоть МЧ спит, стоит что-то другое? Например, страх потерять МЧ? Установка, что мужчине нужно много секса и девушка должна его удовлетворять, а то пойдет налево?
Ревность к порно и мастурбации обычно про страхи и низкую самооценку. И мне от ваших слов веет большими переживаниями, и потому вы готовы всегда к сексу.
МЧ, кстати, правду сказал- секс и мастурбация требуют разных эмоциональных затрат и усилий и не всегда хочется секса именно, а просто разрядки.
психолог онлайн
Доброго дня!
А может ответ прост - вы просто не подходите друг другу по темпераменту? ( предположение)
( в сексе это очень важно совпадать именно темпераментами- энергетически - количество секса и качество его)
Такое бывает - что одному человеку секса достаточно пару раз в неделю - а комуто надо через день - а комуто вообще каждый день.
Потребности разные - темперамент разный - и физически тоже люди могут просто не вытягивать каждый день секс ( по разным причинам - ктото нагруженостью делами работой - ктото загружен детьми и бытовыми заботами - ктото спортом - ктото проблемами в жизни - ктото по здоровью - а комуто просто достаточно его именно норма )
Или не совсем совпадаете во вкусах в сексе? Там только кажется - что все просто - а на самом деле все индивидуально - может не достаточно именно эмоционально чувствительной и доверительной связи с мужчиной?
Знаете, когда он вас еще не касается физически - но ты по взгляду все понимаешь - может такой связи не хватает - такой больше душевного и интуитивного контакта.
Любили ли вы вообще когото душой?
Ну и в самом порно нет нечего плохого ( если это элемент разнообразия - темболее для мужчин это важно - фантазировать) если конечно, порно не заменяет сам секс.
А по мимо секса - что вас связывает с этим мужчиной?
Какие цели? Может быть убеждения? Интересы? Чувства?
Просто ощущение - что только секс и связывает ... а все остальное как второстепенно.
Хотя не спорю секс для пар очень важен - это фундамент в отношениях - но не только секс - еще и доверие - и понимание - и чувства - взгляды на жизнь.
психолог онлайн
додам -
"Тю тему ми обговорювали не раз, і дійсно раніше він самозадовольнявся частіше. Після першої розмови, довгий час взагалі не було подібних випадків, та з часом це знову повернулось, хоч і не в такій кількості."
Любой человек имеет право самоудавлитворяться, если ему это надо.
Это уже зона его личных границ - его личное пространство. Чтоб он не делал сам поехал на рыбалку или с друзьями ( без вас ) или читал книгу - (без вас). Или смотрел порно ( без вас) - это его право.
У вас как будто, скрытая толи зависть толи обида... что он может удовлетворение получать без вас.
Что это может быть его личный кайф! Да личный.
Как и у вас, кстате тоже свой личный кайф может быть - пошли на маникюр сходили - съели мороженое и т д .
и еще -
"Саме порно є збудником. Хоч і раніше обговорюючи це, дійшли до висновка, що без порно можна обійтись, якщо є наші спільні відео, мої фото чи відео. Це все є, але обирає порно відповідно інших жінок."
Женщины ревнуете к другим женщинам в порно...
что вы чувствуете к ним? Что они лучше чем вы?
Вы просто очень властная - и вам тяжело давать свободу мужчине, даже в его мыслях.
А может, еще так как вы давно вместе 7 лет кризисный возраст - есть опасения подсознательные - что он может уйти к другой женщине... отсюда такая ярость и злость на порно.
Коллега Валентина Михайловна - верно подметила, прям в точку увидела вашу проблему и внутренний комплексы и низкую самооценку.
С этим всем не только к сексологу, но и к психологу надо обратиться.