Часті думки про те що я гомосексуаліст та постійна тривожність та паніка стосовно мого здоров‛я.
Отже, розповідаю.
Рік тому я зустрічався з дівчиною.
Ми зустрічалися 3 роки та все було добре.
І в інтимному плані також до певного часу. ( На замітку - я в неї був перший,та вона в мене також була перша.)
В останні 3 місяці наших відносин я почав відчувати що сексуальний контакт з нею став надто короткий - раніше було більше 20-25 хвилин, а в останні 3 місяці - тільки 5-7 хвилин і не більше.
Мене це почало лякати,та я почав думати що я скоро стану імпотентом.
Потім ми розійшлися по причині того,що я 2 раз був звільнений з роботи,та її це почало сильно напрягати - взагалі усе почалось з того,як ми почали жити разом (в квартирі її сім'ї,батьки поїхали за кордон, а квартира залишилася їй ) - на 3 рік наших відносин, та я перший раз був звільнений зі своєї постійної роботи - та перше що почалося - це побутові сварки на тему того, чому так довго немає роботи,як далі буде продовжуватися життя,за що ми будемо платити (Комунальні послуги, їжа, газ,вода та інше) - я не збираюся все сама тягнути, тебе тягнути, за все платити (вона платила за їжу та за деякі комунальні послуги, але не за всі) - я не для цього хотіла з'їжджатися з хлопцем, щоб почалися такі нестабільні ситуації. ( На період першого звільнення - я півтора місяця був без роботи - та в тий час це й відбувалося).
Я в ций же період безробіття шукав роботу - було складно, максимально, не міг нічого знайти. Доки по деяких причинах не домовився стосовно своєї минулої роботи та не повернувся назад - потім я почав робити знову на цій же самій роботі та наче все вирівнялося, перестали бути сварки, хоча вже все було не таким яскравим - так я платив за усі послуги,за продукти, вона мені теж допомогала - але більшу частину я тягнув,як і домовлялося .
Але,коли другий раз мене звільнили - все повернулося одне в одне ( На замітку додам - в 2 цих випадках зі звільненнями,перші дні була підтримка, та слова "В тебе все вийде я в тебе вірю " , але потім починалися сварки, різкі та образливі слова,та я не міг розуміти,після того як ми розійшлися, чи це були дійсно щирі слова підтримки в перші в 2 цих випадках, чи це просто було награно, після чого вона показувала своє лице."
Ну,короче - 2 раз,коли я вже остаточно звільнився з цієї роботи - почалися останні місяці наших відносин.
Наче все було нормально - я намагався за допомогою різних підробітків,щось приносити додому - але цього було мало,хоча я був в очікуванні нової роботи ,яку мені запропонував знайомий, але там потрібно було трішки почекати,щоб розпочати цю роботу.
В загальному - тоді й почалися швидкі статеві акти на 5 хвилин.
Через це - нерви, стрес,тривога що це буде назавжди.
І в кінцевому підсумку - ми розійшлися, коли вже багато накопилося та ми вирішили виговорити це спонтанно .
Я довго переживав ций розрив - та й вона теж,в перші місяці розриву - вона дзвонила та благала повернутися, але я був категоричний - та відштовхував її, аж доки на 5 місяць розриву - мене не занесло,та я не почав говорити про те щоб повернутися до неї - але вона вже повністю забула про це,та почала жити новим життям, та їй більше не хочеться мати зі мною стосунки- тобто ми змінилися місцями - тільки в неї цей прилив "А давай повернемо все назад,я так шкодую " пробув перші 3 місяці розриву,а в мене почалося з 5 місяця та до сих пір є думки про те щоб " повернути все це" але я наче вважаю що це просто моя остання надія - бо все ж таки перші серйозні відносини,перша дівчина в інтимному плані,але все одно розумію що їй вже все одно, вона давно про це забула та живе своїм життям - а в мене іноді ці думки є та відкинути я їх не можу - іноді як накриває.
Короче що я хотів сказати - за ций рік в мене не було ні однієї дівчини - ні в плані відносин, ні в інтимному плані, тобто взагалі дівчата неначе мені здається втратили до мене інтерес - я наче їх відштовхую мені так здається - нічого не виходить взагалі.
І останні ці 2 місяці почалася повна нісенітниця - почалися панічні атаки стосовно того, а не смертельно я хворий ,а немає в мене якоїсь серйозної хвороби.
Також знизилося лібідо - тобто перестала бути ерекція якою була останнім часом - взагалі неначе орган задуб, тільки до тих пір поки я не починаю сам його підіймати за допомогою мастурбації - тобто секса в мене взагалі немає вже як рік з моменту розриву з дівчиною та нічого не виходить з дівчатами- останній місяць почалися отакі проблеми з лібідо - все закінчується порнографією, постійні накручення стосовно того що чимось хворий, що щось не так з якимось моїм органом.
А саме головне - це те що ций місяць, мене страшенно посягають думки про те що я гомосексуаліст - тобто це просто перетворилося на якусь параною - мов немає дівчини - чому - бо можливо я гей та по хлопцям - тобто це доходить до дурних фантазій в голові про гомосексуальні думки - але при цьому думки є й про дівчат, та вони разом з'єднуються - та й підсвідомо тягне до дівчат, але все одно ці думки не покидають, та лякають мене до крику.
Хотілося б дізнатися що зі мною не так ? Я дійсно гей чи це просто такий дурний період ?
Та чому в мене так не виходить з дівчатами?
Чому лібідо та ерекція останнім часом підводить,до поки я сам не прилягаю зусиль за допомогою порнографії?
Бо просто - це переходить в черствість до будь-яких відносин, але ці параної не покидають мене
. Допоможіть - мені здається що я з ума сходжу.
Руки ні до чого не тягнуться - ні до якого виду діяльності, ні до чого + з'явилася велика тривожність що щось не так по життю.
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Доброго вечора, Артуре.
цитата:
Ви маєте на увазі під сексуальним контактом лише коїтус (вагінальний секс) чи прелюдію та/або інші види сексуального контакту також? Бо проникаючий вагінальний секс в нормі 5-7 хвилин і триває, може навіть менше. Якщо прийняти це як норму (не вимагати від себе кожного разу займатись сексом півгодини поспіль) і вважати сексом також все що передує коїтусу або заміщує його - Ваша психіка точно Вам подякує.
цитата:
Я дійсно гей чи це просто такий дурний період ?
Гомосексуалів збуджує своя стать. Якщо Ви відчували колись/відчуваєте збудження до чоловіків - то Ви маєте гомосексуальний потяг (але не є геєм, бо геїв приваблюють ТІЛЬКИ чоловіки, а Вам раніше подобалась дівчина). Якщо Ви ніколи в житті не відчували сексуальне збудження стосовно чоловіків, але боїтеся бути геєм - це підвищена тривожність плюс культурно обумовлене упередження що геєм бути погано (яке може бути в людини будь-якої орієнтації). Тобто Ви не гомосексуал, просто маєте підвищену тривожність, яка змушує думати шо з Вами щось не так, а оскільки Ви маєте установку що з гомосексуальністю щось не так, маєте страх виявити в собі те чого боїтеся, навіть якщо цього там нема.
Стосовно страху перед хворобами - це, радше за все, іпохондрія (невротичний розлад). Спочатку треба сходити до соматичного лікаря (уролога або андролога) і перевірити чоловічу статеву систему. Якщо фізично з Вами все гаразд, то зверніться до сексолога та/або психотерапевта що знається на сексуальній сфері. Бо еректильна дисфункція в молодих чоловіків частіше за все психогенна. Тобто фізично Ви радше за все НЕ імпотент, але невроз заважає Вам розслабитись і відчути сексуальне збудження, плюс хронічний стресс не впливає добре на жодну систему організму.
Стосовно порнографії, це не є однозначно хорошою або поганою річчю в житті. ЇЇ плюс в тому що вона деяким людям допомагає скинути сексуальну напругу та реалізувати віртуально певні свої фантазії. Мінус - формування нереалістичних очікувань від сексу та сексуальності (як от про те що секс повинен тривати не менш ніж півгодини, тоді як порноакторам штучно підтримують ерекцію так довго, а в житті це робити не варто) та підвищення порогу збудження, тобто психіці стає потрібна більш інтенсивна стимуляція (більш різноманітні або жорсткі сцени) щоб збудитися. Але то не є невідворотний процес, можна звернутися до сексолога і поступово повернути собі здатність збуджуватися в реальному житті, плюс паралельно проходити психотерапію щодо іпохондричного неврозу. Щасти!