Хлопець весь час проводить в телефоні, говорити відмовляється
Хлопець грає онлайн ігри, може і цілу ніч
Після першої сварки грає тільки коли мене немає, або коли я засинаю
На всі намагання поговорити відповідає, що має велике бажання, навіть залежність від ігор
Коли намагаємось серйозно поговорити, завжди або тікає або лягає спати
На наступний ранок робить вигляд, що все добре і проблеми немає
Звинувачує мене, що я виказую йому незадоволення, і я повинна миритись з його мінусами, так як він мириться з моїми
Пробувала організувати поїздку вдвох , в останній момент втік на роботу
Говорить що не розуміє моєї поведінки і що я від нього хочу
Питання від: ; Вік: 26

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня!
Ви можете контролювати тільки себе і свою поведінку, тому, на жаль, схильність хлопця багато грати в ігри і уникати спілкування Ви ніяк не зміните. У хлопця, схоже, інші пріоритети, ніж у Вас, і для нього це не є проблемою.
Якщо Вас не влаштовує комунікація між вами, Ви можете запропонувати хлопцю пройти разом парну терапію (не з метою змінити його чи Ваші пріоритети, а з метою краще зрозуміти одне одного і з повагою ставитися до потреб одне одного). Якщо хлопець не захоче звертатися до психолога парою, або якщо парний формат не є для Вас комфортним, Ви можете звернутися до психолога індивідуально та визначити, чого Ви в принципі хочете від життя та стосунків.
Відредаговано автором 18-08-2024 14:10:21
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня!
Хлопець ще не награвся, у нього своя віртуальна реальність. Може не награтись все життя і мати уникаючу прив’язаність. Ви самі все розумієте і тут немає чарівного рецепту це змінити. Співчуваю, проте кажу вам правду. Він залежний і незрілий для стосунків. До вас питання: «Чому саме такого партнера ви обрали чи притягнули? Хто у вашій родині був залежний?».
Важливо повернутись до своїх потреб і щиро подивитись на себе. Хто я тут? Що я хочу і чи можу це отримати?
Як ви бачите свої стосунки та розподіл ролей у парі?
Бо якщо весь час гратись у виховання, то це материнсько-дитяча взаємодія, певне злиття, а не автономія і не чоловічо-жіночі стосунки.
психолог онлайн
вітаю!
А яке ваше, конкретне, запитання?
Що ви хочете тут отримати?
Його все влаштовує, якщо він не хоче нічого змінювати, Ви не можете його змусити.
в першу чергу, повинно бути його бажання
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Хлопець грає онлайн ігри, може і цілу ніч
Схоже, що хлопець має залежність - лудоманію. Сама по собі ця проблема нікуди не дівається і розмовами не лікується. Потрібна психотерапія за умови бажання самої людини.
цитата:
ХЛОПЕЦЬ ВЕСЬ ЧАС ПРОВОДИТЬ В ТЕЛЕФОНІ, ГОВОРИТИ ВІДМОВЛЯЄТЬСЯ
Уточніть, будь ласка, він відмовляється говорити про що?
цитата:
І що Ви в такі моменти відчуваєте? Що хочете зробити?
цитата:
Звинувачує мене, що я виказую йому незадоволення, і я повинна миритись з його мінусами
Миритись - означає заплющувати очі чи як?
цитата:
так як він мириться з моїми
А про які мінуси йдеться?
цитата:
Цікаво, на які висновки наводить його поведінка?
цитата:
Говорить що не розуміє моєї поведінки і що я від нього хочу
Як же він зрозуміє, якщо уникає спілкування???