Стосункі
Добрий день. Мене зараз на даний час турбують відносини з моїм хлопцем, це вже трапляється як місяць я відчуваю що я його більше не кохаю. На дня об явився мій колишній (з яким я ніколи не бачилась)і я хочу з ним переспати і не більше, але я і не хочу зраджувати свому хлопцю, і розходитись певно що теж.
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Как давно вы с нынешним МЧ в отношениях?
Что вас не устраивает в этих отношениях?
По какой причине расстались с бывшим МЧ?
С какими чувствами остались после расставания?
Как давно расстались?
Для чего вам хочется переспать с бывшим?
психолог онлайн
Яна Кіркеснер
Марія Радченко
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня!
цитата:
На дня об явився мій колишній (з яким я ніколи не бачилась)і я хочу з ним переспати і не більше, але я і не хочу зраджувати свому хлопцю, і розходитись певно що теж.
На Вашу думку, обидва ці бажання реалістично виконати?
Здається, Ви прагнете реалізувати неможливе. Тобто всередині Вас наявний конфлікт бажань.
З цим конфліктом варто звернутись до психолога особисто, адже потрібно дослідити підгрунтя кожного з бажань окремо і грунтовно. В іншому разі невирішений конфлікт можете виснажити Вас.
Поясніть, якщо зможете, яка цінність залишатись у відносинах з тим, кого не кохаєш?
Відредаговано автором 22-08-2024 12:37:57
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня!
У Вас внутрішній конфлікт, в результаті чого Ви не знаєте, чого хочете від стосунків.
Що Ви відчуваєте до свого хлопця і що Вас тримає в стосунках з ним, якщо більше його не кохаєте? Як давно Ви відчуваєте, що не кохаєте хлопця, і після чого так сталося? Що Ви відчуваєте до колишнього хлопця, які Ваші потреби закриває спілкування з ним?
Щоб з усім цим розібратися, краще за все записатись іднивідуально до психолога. І незалежно від того, якого партнера Ви собі обираєте, головне щоб Ви в першу чергу обирали себе і слідували власним цінностям.
психолог онлайн
Вітаю!
Я вбачаю тут конфлікт між стосунками, прив’язаністю та потягом/інстинктом. Будь-який внутрішній конфлікт викликає сильний випад почуттів, хитань, де треба щось обрати, щоб так не трусило. Але насправді ці амбівалентні сторони вашого внутрішнього світу мають породити щось третє, тому для початку напругу треба витримувати і нічого поки що не робити. Дати простір для кожного бажання на рівні фантазій, думок і досліджувати, але найкраще це робити з психологом!