В стосунках тупік..
Дано : сімейна пара мені 33 чоловіку 36 . Маємо 2 дітей , старшому 10 ,молодшому 5 місяці в. З народження пережили тяжку ситуацію з молодшим була операція дитина зараз в нормі. Дітьми ,хатніми обов'язками займаюсь виключно я . Чоловіка не гружу він працює з ранку і до вечора. Останні 3 місяці чоловік почав неповажно відноситись - залишитись випивати на роботі з своєю компанією при тому відключити телефон . На стороні нікого немає я впевненна. Його слабка сторона алкоголь. Спочатку війни почав пити кожного дня пиво і не мало ,вихідні більш міцне і до жахливого стану. Говорила не допомагає. Його позиція я втомлений , мене не чіпати ніколи і я хочу робити що хочу..а ми типу на якомусь іншому плані. У нього є компанія і це мажори у яких сімейні цінності взагалі відстій. Спілкується він з ними по роботі і зменшити контакт не реально. Були розмови що тобі не вистачає, чому так поступаеш - у нього фраза ми мабуть одне одному надоїли потрібно відпочити , при тому що ми з дітьми його практично не бачимо. У мене думки про розлучення.. Мій ресурс максимально вичерпаний як фізично так і морально. Що робити в цій ситуаціі ? Коли діалог не допомагає.. Але я жінка і хочу щоб мене поважали і цінували.
Питання від: ; Вік: 33

психолог онлайн
Яна Кіркеснер
Наталия Горская
Доброго дня!
У Вашого чоловіка алкогольна залежність, і Ви від цього страждаєте, бо знаходитесь у співзалежних стосунках з ним. Єдиний шлях подолати залежність для чоловіка - це звернутися по допомогу до психіатра-нарколога і в терапевтичну групу для анонімних алкоголіків, але проблема в тому, що залежні люди дуже рідко визнають свою проблему і звертаються по допомогу, а коли звертаються, то шлях відновлення є дуже довгим і тернистим, можливі зриви та повторення залежної поведінки.
Тому тільки Вам вирішувати, що робити з цією ситуацією, розлучатись чи ні. Але майте на увазі, що на дітей поведінка чоловіка впливає вже зараз і в них формується певний образ сім'ї, що є не дуже сприятливим. Замість того, щоб намагатися змінити чоловіка чи заслужити його повагу, краще за все сконцентруватись на собі і подумати, які ресурси (матеріальні і психологічні, як от спосіб заробітку, індивідуальна терапія з психологом, спілування з людьми поза сім'єю, якісь хобі) допоможусть Вам менше залежати від чоловіка та мати впевненість, що Ви впораєтесь з сімейними і особистими проблемами, навіть якщо на чоловіка не можна буде покластися.
Відредаговано автором 26-08-2024 13:22:41
психолог онлайн
Вітаю!
Співчуваю вашій історії, відчуваю вашу самотність, образу та безвихідь. Вам зараз хочеться все це завершити, але ви ж розумієте наслідки.
Якщо ви з ним розлучитесь, як ви будете утримувати дітей? Чи думали ви про подальше майбутнє? Які варіанти розвитку?
Перед тим як робити радикальні рішення я пропоную вам зробити 2 речі, принаймні спробувати. Ваш чоловік шукає розслаблення і забуття, він це отримує зі своїми товаришами. Я пропоную вам включитись у конкуренцію з ними і спробувати перестати його пилити і організувати вдома йому затишок. Я розумію, що у вас буде гнів на мою пропозицію, але так ви зможете простелити дорогу до нього, посприяти його потребі, а згодом зможете достукатись до глибокої щирої розмови. А спочатку треба банька, накормити, напоїти як у народних казках. У вашого чоловіка сильна регресія і безвідповідальність, тому вимагати і погрожувати поки не спрацює… спробуйте перебороти це і давати йому підтримку, але якшо не буде ніяких зрушень і ви не зможете, то дайте йому часові проміжки для змін. Накшалт, якшо протягом 3 місяців, півроку, року (встановіть межі самі для себе) ти не перестанеш випивати - я подаю на розлучення, я даю тобі час зберегти родину та отямитись. Але ця друга частина має бути після першої, бо ваш чоловік в сильному протесті зараз..
І вам, і вашому чоловікові потрібна психотерапія. В сильних кризах нам потрібен ресурс через спілкування і підтримку, а ви зараз не можете дати це один одному, тому звертайтесь до психологів!
Відредаговано автором 26-08-2024 15:49:27
психолог онлайн
Марія Радченко
Алла Володимирівна Романенко
Чоловік не бачить проблеми, отже змінювати нічого не планує.
Можливо він виріс з такими цінностями, які стали основою його стилю життя (відсутність допомоги дружині та дітям, алкоголь).
Ви відчуваєте, що такі "цінності" Вам не підходять.
Тому важливо спілкуватись з чоловіком щодо змін.
Погоджусь з колегою щодо визначення певних термінів- це дозволить "не відрізати хвоста по кусочках " і дасть певну визначеність щодо "скільки ще терпіти".
Нажаль вживання кожен день та пропозиція чоловіка "відпочити" свідчать скоріше про те, що він не розуміє і не хоче розуміти "що не так".
Чи можуть Вам допомогти батьки, або ще хтось (з дітьми, матеріально, підтримати морально) якщо Ви приймете рішення розлучитись?
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
Що робити в цій ситуаціі ?
Складне питання, бо ситуація і проблема складна, багатошарова - чоловік залежний, сімейні цінності схиблені, вдома ще малятко 5-ти місяців...
Тому потрібно визначатись, що прагнете зробити?
Для чого?
Чи є для цього ресурси і готовність?
Звідки може прийти допомога і підтримка?
Наскільки я зрозумів, спроби говорити відкрито і відверто були
цитата:
Були розмови що тобі не вистачає, чому так поступаеш - у нього фраза ми мабуть одне одному надоїли потрібно відпочити , при тому що ми з дітьми його практично не бачимо.
однак результату не дали
цитата:
Коли діалог не допомагає..
Чоловік уже відпочиває, сім'я йому набридла. От і уявіть, чи можуть потенційно дати бажаний результат Ваші можливі кроки щодо його обхажування, банька з віником, смачний борщик і чарка на столі?! Це взагалі "дипломатія" найвищого рівня. Не кожна людина на це здатна. І не кожна здатна, що відчуває байдужість і нецікавість, може наважитись. Подумайте, усе зважте.
цитата:
Але я жінка і хочу щоб мене поважали і цінували.
Поділяю Ваші бажання і підтримую. В цьому сенсі в усі віки і усі часи діє правило - поважають і цінують, передусім, того, хто сам себе поважає і цінує. В думках, у вчинках, у почуттях. Розкажіть, наскільки Ви себе поважаєте і цінуєте? Що робите, аби подібним чином ставились до Вас інші люди, зокрема, чоловік?
Відредаговано автором 27-08-2024 12:59:16