Пропало абсолютно любе бажання близькості із партнером, 6 років разом
Доброго дня.
Пропало абсолютно будь-яке бажання близькості із партнером, разом ми 6 років, спочатку усе було гаразд, а роки два назад почалось, я справді люблю цю людину ставлюсь до нього чудово як і він до мене, зі стосунками все гаразд, ми навіть ніколи не сварились за ці 6 років. Але от моє не бажання стає проблемою для нього, він терпляче чекав і чекає, а я не можу, не знаю що робити... Розумію що проблема в мені, але не розумію що робити з цим
Питання від: ; Вік: 29

психолог онлайн
Марія Радченко
Яна Кіркеснер
Чи є у Вас самої припущення щодо можливих причин таких змін в собі?
Мало інформації, але важливо врахувати всі сторони ваших стосунків. Ви можете звернутись до психолога, або до сексолога, щоб розібратись в причинах.
Адже тільки зрозумівши причини, можна знайти шляхи вирішення проблем.
Що змінилось 2 роки тому?
Чи отримували Ви задоволення від близькості з цим партнером раніше?
Чи подобалось Вам те, що він робить?
Чи не дратувало щось в його діях/словах (запах, дотик, звук, тощо)?
Чи отримували задоволення з іншими партнерами?
Чи не було серед подій чогось, після чого могла зникнути довіра до партнера?
Чи не відчуваєте Ви якоїсь провини за якісь свої дії (чи події) , яка може заважати Вам "дозволити" собі насолодження?
психолог онлайн
Вітаю, Анет.
Погоджуюсь із відповіддю колеги та додам ще пару питань вам для роздумів:
Чи перевіряли ви своє жіноче здоров'я та здоров'я загалом?
Чи відчуваєте ви сексуальний потяг взагалі (наприклад коли бачите привабливого актора)?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 370480 для Наталия Горская
*Чи отримували Ви задоволення від близькості з цим партнером раніше?
Чи подобалось Вам те, що він робить?
Чи не дратувало щось в його діях/словах (запах, дотик, звук, тощо)?*
Так, я була задоволена, але так з часом мене почали дратувати його дотики.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 370486 для Яна Кіркеснер
так, з здоров'ям у мене все гаразд, до інших чоловіків я можу відчувати сексуальний потяг.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Дозвольте мені зробити припущення, а ви дослухайтесь до себе чи відгукнеться вам теорія.
Можливо ви з чоловіком за 6 років стосунків перейшли від статусу пари, коханців до радше друзів, партнерів, або ви піклуєтесь один про одного в стилі батько-донька / мама- син. Я маю на увазі змістився акцент і ви перестали бачити в чоловікові коханця, власне чоловіка.
Чи відгукується вам моє припущення?
психолог онлайн
Чи озвучували Ви партнеру, що певні його дотики Вам неприємні?
Чи Вам взагалі всі його дотики неприємні?
Чи намагались ви разом щось змінити в моментах близькості?
Ви не відповіли, що на вашу думку могло б стати причиною зміни в вашому ставленні?
психолог онлайн
Доброго вечора!
цитата:
Ознака суттєва. Тому варто рухатись далі.
Дотики партнера можуть Вам щось нагадувати, з чимось неприємним асоціюватись, особливо тоді, коли, припустимо, в минулому хтось торкався Вас без вашого дозволу - нахабно, різко, образливо, дратівливо... Щось подібне пригадати можете?
Проте суто дотики, вважаю, не є головною причиною. Має бути щось ще. І це ще про більш вагомі чинники Вашої відрази.
Зазначте, будь ласка, хто у вашій парі зазвичай виступає ініціатором сексуальної близькості? В якій спосіб це запрошення до інтиму відбувається, адже іноді в деяких парах перехід до сексу радше нагадує або примус або випрошування милостині.