Просто виговоритись
Хвилюють суїцидальні думки просто не знаю, що робити з своїм життям. На даний момент військовослужбовець вже 3 рік як армії від початку війни. Мені вже 31 рік, а я на жаль так і реалізував себе в житті. Ні у особистому житі, ні у інших сферах життя. Я розумію, що війна тут ні до чого, просто можливості змінити житя та і стабільності від якої можна відштовхуватися в моєму житті не має. Якщо задуматися так було завжди, я був тихою, сором'язливою, замкнутою і зручною дитиною. Тому не дивно, що і друзів у мене тільки пару чоловік і з тими життя розвело різними дорогами. Час іде, а все стає тільки гірше. Всі свої риси я зі шкільних років забрав з собою у доросле життя. Завжди слухався матір: погана компанія, ти не такий, ти мусиш вчитися, головне це навчання. Уникав багато чого, щоб зберегти нерви батьків, пару раз напивався коли був молодший(це для них було аргументом мене контролювати і не пускати нікуди, але це не від хорошого життя постійні тривоги і стрес через все), після цього перестав гуляти коли був у батьків вдома, взагалі будь-які виходи на люди. І зараз стає важко коли не робив те що хотів, а слухав батьків.
Не пішов вчитися туди куди хотів, сказали це не професія. Хотів іти вчитися після 9 класу не дозволили сказали ти не знаєш чого хочеш. У 17 років після школи хотів іти на роботу, сказали я маю вчитися. Та і 5,5 років навчання були напевно найгіршим періодом хотів кидати не раз просто не подобалось і не бачив сенсу, але куди ти маєш довчитися, ти пішов вчитися. Заочна форма навчання не приймалася також, яке це навчання. Так само і робота, як ти будеш вчитися. І як результат роки які мали бути найкращими стали найгіршими та і будь-які бажання пропали, толку хотіти як всерівно нічого не можна. Занижена самооцінка м'яко кажучи, поява соціальної тривожності "головне в житті" - що про тебе подумають інші. Була зустріч однокласників після школи я туди не пішов, бо було просто стидно за своє життя. Нічого я хорошого в йому не бачив.
Просто виговоритись, бо навряд можна всі ці проблеми, які збирались роками вирішити так швидко і без стабільності у житті
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
Ірина Миколенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Чую у ваших словах біль, незадоволення собою, власною нерішучістю. І нерозуміння, куди рухатися далі, щоб щось змінити на краще. З іншого боку, ви вже зробили вчинок, який дає вам підстави пишатися собою - ви воїн і наш захисник, за що вам низький уклін.
Теперішня ситуація і статус не дають вам багато вибору. Проте залишають вам багато часу для аналізу і планування: розібратися, чому все пішло не так як хотілося і як розвернути цей рух у бажаному напрямку.
Ви самі описали, як ваша покірність батькам і покладання у всьому на їхні рішення завела вас у глухий кут. Бути слухняною дитиною - це стратегія, яка вичерпує себе вже у підлітковому віці. Робити по-своєму, нехай навіть помилки - це потреба кожної людини. На помилках ми вчимося, дорослішаємо, перестаємо боятися життя і власних рішень. Що ж, ви таки зробили свою помилку, тепер є від чого відштовхуватися. Спробуйте подивитися на життя як на квест: не вдалося так- спробуємо по-іншому. У вас ще багато-багто років попереду, щоб грати в цю гру і знайти свій стиль і спосіб життя.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброго вечера!
"толку хотіти як всерівно нічого не можна"
Можно! Главное это у себя в голове поменять!
Эту установку снести - она вам мешает правильно жить - что вы должны слушаться родителей.
Да никому вы нечего не должны - кроме своей жизни и себя и Родины!
И так вы уже Родины отдали - три года службы и сил и нервов.
Вам можно жить своей жизнью - МОЖНО!
Можно и уже нужно! Пора начинать жить своей жизнью и своим умом!
Вы умный мужчина - у вас много достоинств - сильный, мужественный, умный, и достойный жить своей волей!
Вам тяжело потому что, вас всю жизнь глушили - тираны родители... но у вас есть выбор скинуть это все и увидеть себя по новому и уже с новыми мыслями и новыми целями.
Вы сильнее этого всего!
Главное откройте в себе эту силу - рискните жить своей собственной жизнью самостоятельно и вольно!
Берегите себя пожалуйста!
И ищите поддержки - лучше обратитесь к психологу - так как работать есть над чем.