Дитина б‘ється
Доброго дня! Моїй дитині майже 3 роки і коли в неї сильний прилив емоцій вона може вдарити, я дивилась відео психолога на цю тему і знаю як реагувати , зазвичай попереджую гостей, що таке може бути, але вчора до нас спонтанно прийшли гості з дівчинкою 6 років. Гра в дітей не виходила, оскільки старша дівчинка гралась собі, а моя дочка так не вміє. Наприклад: старша дівчинка сіла малювати розмальовку, а коли моя дочка підійшла і почала малювати на її сторінці, то злилась, я сказала що моя дочка не розуміє і звикла так разом малювати. Моя дочка постійно хотіла уваги від дівчинки, а старша звикла шо кожен сам собі грається або разом , але як однолітки. Моя не домігшись уваги почала пригортатись до дівчинки, але їй це не подобалось і моя почала бити, я, звичайно, своїй пояснюю що так неможна і забираю її, але моя все нападала і нападала на дівчинку. + моя дочка захворіла , про що я попередила гостей і непоспала вдень, бо вони приїхали, можливо це теж вплинуло
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Вітаю, Віто.
Ваша донька в такому віці, коли вона ще фізіологічно та психологічно не здатна контролювати свої емоції, а саме зараз вони починають вирувати у ній, вона знайомиться з більшим їх спектром. Самостійна регуляція почне формуватись з 5-6 років.
Наразі правильна стратегія - це стримувати фізичні прояви агресії на інших та спокійно пояснювати, що так себе поводити не можна, бо іншій людині боляче, неприємно (важливо акцентувати на відчуттях іншої людини, бо емпатії дитина теж тільки вчиться). Але ви вже це робите :)
Можу порекомендувати купити або пошити велику іграшку якоїсь не людської та не тваринної форми (щоб не було асоціацій з живими істотами) та запропонувати дитині виплескувати туди її негативні емоції. Назвіть іграшку, наприклад, Бобо і скажіть дитині: "Це Бобо, він дуже любить дратись і саме з ним ти можеш це робити, бо йому не боляче і весело від того, а діткам та дорослим боляче, коли ти дерешся".
Я бачу ваша дівчинка активна дитина та тягнеться до спілкування. Запишіть її на якийсь спортивний гурток / активні розвиваючі заняття, аби вона мала змогу екологічно виплескувати вир емоцій та більше спілкуватись з однолітками.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 370663 для Яна Кіркеснер
Дякую вам!!!!