Мій батько говорить про мене всякі гадості допоможіть що робити
Мій батько говорить всякі гадості про мене за моєю спиною своїм друзям родичам хоч це неправда і завжди кричить і наказує що робити і якщо я не зроблю чи хоч щось не так зроблю він починає кричати і не тільки, починає всякого казати і я незнаю шо уже робити допоможіть будьласка
Питання від: ; Вік: 13

психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Павел Леонидович Басанский
Доброї ночі.
Дуже прикро, що ваш батько так себе поводить. Він ображає вашу гідність, завдає душевного болю та поводить себе зовсім не як відповідальний батько. Ви гідні гарного до себе відношення, турботи, поваги та любові! Просто пам'ятайте це і нагадуйте собі, коли батько поводить себе описаним вами чином.
Нажаль психологи сайту не можуть надати вам повноцінної індивідуальної консультації, бо ви ще не повнолітній (повнолітня), для цього необхідна письмова згода батьків.
Зверніться до шкільного психолога чи місцевого соц. захисту. Також є гарячі лінії психологічної підтримки підлітків.