після обстрілів боюсь любих гучних звуків та
Я жила в Донецкой области там були іноді обстріли та після цього я боюсь звуків таких як шелест від проезжающей машини та усяких гучних звуків у мене порушений сон від цього та мені сняться жахи майже кожну ніч
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Яна Кіркеснер
Павел Леонидович Басанский
цитата:
Ваша реакція на гучні звуки є нормальною, організм намагається захистити вас таким чином від повторної загрози, навіть якщо її немає. Це фізіологічна реакція, коли ваша нервна система відгукується на потенційну загрозу, навіть коли загрози немає. Також це частина реакції організму на травму, посттравматичний стресовий розлад, який може виявлятися через гіперчутливість до звуків, порушення сну.
Як ви зараз із цим справляєтеся? Що робите, щоб собі допомогти? Зверталися з цим запитом до психолога, невролога, психіатра?
психолог онлайн
цитата:
психолог онлайн
Валентина Василівна Марченко
Ірина Миколенко
Павел Леонидович Басанский
Ви описали у себе деякі із ознак посттравматичного стресового розладу. Якщо цей стан триває у вас більше 3 місяців, вам таки необхідно звернутися до психотерапевта і полікувати ваш ПТСР. Прогноз позитивний, ви зможете повністю позбутися цієї проблеми або дуже суттєво зменшити прояви. Звичайно, якщо не потрапите під новий обстріл, а таких гарантів в Україні зараз на жаль ніхто не має. Та все одно, буде генералізуючий ефект після терапії, і навіть якщо будуть нові потрясіння, ви вже легше сприйматимете їх. Дуже раджу вам терапію ПТСР в методі EMDR.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго дня!
Похоже на последствия от ПТСР - и тревожное расстройство возможно еще есть.
С этим всем, надо обязательно обратиться к психиатру или психотерапевту или неврологу - чтоб он вам приписал лекарства пропить - они помогут наладить сон - снизить тревожность.
И попутно еще, надо искать психолога или психотерапевта - чтоб вашу тревожность проработать.
Вы видимо еще аудиал по типу восприятия информации.
Все воспринимаете через звуки - во внешнем мире ( в больше степени) и вам еще поэтому так тяжело именно - все звуки сейчас у вас обострились.
Тишина вам сейчас нужна - максимальная тишина.
Возможно поможет спокойная джазовая музыка. Музыка тоже лечит.
Или пение птиц или шум дождя.
Чтото такое успокаивающее по звукам.
Попробуйте еще медитации - их много в инете.
Добра вам!