ГВ та образ тіла
Доброго дня! Коли я була підлітком та студенткою я страждала на Розлад Харчової Поведінки, ненавидила своє тіло иа постійно мучила його дієтами. Я була на межі анорексії, в мене не булл менструацій пр декілька місяців, а все життя було зосереджено навколо ваги, вимірювання талії та підрахунку калорій та відчувала себе повною, навітт не зважаючи на явну нестачу ваги. З часом мені вдалося від цього відійти та відновити вагу та здоров'я. Перед тим як завагітнити в мене була звичана середня вага 63-65 кг при зрості 177 см, і я не те щоб полюбила своє тіло, а скоріше стало бодінейтральною, в моєму дитті з'явиллся багато справ та хоббі і вага вже не займала головне місце в житті. Але потім в 31 рік я завагітніла, були пологи та гв. Я дуже боялася набрати вагу, але сталося диво я навпаки схудла та важу 57 кг при 177 см на 8 місяць після пологів, хоч гарно їм. Мееі дуже подобається мфй нрвий стрункий вигляд, але, на жаль,помітила що разом зі стрункістю првереулася і одержимість вагою та тілом. Я внсь час дивлюся на себе в дзеркало, намагаюся знайти жирок тв дуже боюся поправитися. Іноді думаю ще схуднути, хоч куди ще? І мене це жуже лякає, бо не хочу цих постійних думок, хочеться житм своїм життям та думати про дитину, але ці думки затягують як прірва. Наче із студенською худобою повернулося і рхп мислення. Підкажить будь ласка, як допрмонти собі в цій сииуації та знайти гармонію з тілом та переключити думки від думок про тіло та вагу. Дякую заздалегідь.
Питання від: ; Вік: 32

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Вітаю, Ліно.
Корені вашого сьогоднішнього невдоволення тілом лежать у тому юному віці, коли у вас почався розлад харчової поведінки. Вам варто ретельно порефлексувати (в ідеалі разом із психологом) чому на той час ви не приймали своє тіло, хто вам вказував на недоліки, які травмуючі події запустили цей процес...
Стресова ситуація вагітності, пологів та догляду за немовлям послабили ваші набуті захисні механізми і повернули вас до деструктивних думок. Можливо у цей період стався з вами тригер, який вам також нагадав про події / установки тих років.
Якщо ви самостійно розпізнаєте корінь РХП, це вже матиме певний терапевтичний ефект. Однак вирішити проблему ґрунтовно допоможе лише психолог / психотерапевт.
Відредаговано автором 06-09-2024 18:51:00
психолог онлайн
Доброго дня!
Порадами в цій ситуації не впоратись. Може тільки тимчасово - як вже й було.
Потрібна психотерапія з психологом, на якій Ви зможете:
1) розчути нарешті той ГОЛОС, який критикує Вас за "уявну" вагу та гідно йому відповісти;
2) усвідомити свою залежність від думок деяких рідних та оточуючих - та впоратись із нею;
3) навчитись приймати та любити себе такою, яка Ви є.