Сімейні стосунки
Доброго дня, з чоловіком разом 5 років, маємо маленького сина (9 місяців), чоловік весь час на роботі, знаю що він втомлюється, жалію його, кажу який він хороший, але коли я кажу що втомилась, одразу до мене летять питання *від чого ти втомилась, втомилась це якщо б таскала цілий день щось важке, а те що ти сидиш вдома з дитиною, це не робота... *і т.д. і не важливо що завжди в дома є щось їсти, прибрано. А ще має дуже важкий характер наприклад коли він не так почув що я сказала, то це означає що я не внятно говорю і взагалі мені треба до логопеда, а якщо я не так розчула його або не так зрозуміла, то це мені треба вуха мити, або я дурна. Ще він знецінює мене, йому послати мене на три букви, або якось образити, обзівати - це як сусіду *добрий день сказати*, бо якщо він то зробив, то значить я вина бо вивела або спровокувала його. Інколи буває коли він нормальний і сам каже що це в нього важкий характер, і він нічого не може з цим зробити, але знову повторюється що якщо б я невиводила його з себе то такого не було. Таких прикладів є ще дуже багато, він може накричати,обізвати, але не дай Бог підвищити до нього голос хоча б на пів тону, то все, кінець світу, до нього не можна так ставитись бо він *царь*
Питання від: ; Вік: 25

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Вітаю вас.
Дуже співчуваю, що вам доводиться терпіти таке образливе відношення до себе від чоловіка, який мав би бути вашою опорою, підтримкою та захистом.
Можливо ви самі ще не усвідомлюєте, та ви живете зі 100% аб'юзером. Чоловік знецінює вашу роботу, принижує вас як особистість, перекладає на вас відповідальність за свою негідну поведінку. Жоден "характер" не має виправдовувати такого ставлення до людини, а тим паче то рідної дружини, матері його дитини.
Все, що ви перерахували є психологічним насиллям. Чи переживаєте ви також фізичний, економічний, сексуальний аб'юз від чоловіка?
Приймати рішення звісно вам і тільки вам, але ваше положення у цих стосунках пригнічуюче, безперспективне та нищівне для вашої особистості. Я б радила вам відвідати з чоловіком сімейного терапевта, поки є ще можливість вивести ваші стосунки у здорове русло.
Бажаю вам сил зберегти свою особистість, цінність себе та прийняти правильне рішення.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 370952 для Яна Кіркеснер
Я не раз пробувала з ним поговорити, особливо про те що мені обідно те що він робить, але він каже що все нормально, типу я сама себе накручую за того що сиджу в дома і не маю чим зайнятись, йому все підходить, він приходить з роботи, і замість того щоб поговорити зі мною, сидить в телефоні, а потім в ноутбуці, або навпаки, в ті моменти я його щось питаю, або розказую, а він тільки "угу" каже або щось типу "не бачиш я зайнятий". Ще саме найобілніше що на моє запитання "чому ти не хочеш зі мною про щось поговорити, я ні з ким не спілкуюсь, подруг не маю так як за кордоном", він каже що нема про що зі мною говорити, або йому не цікаво те що я розказую. Просто раніше так не було, і я все надіюсь що щось поміняється, але чим далі, тим все гірше і гірше. Я навіть вирішили зробити такий експеримент, як він прийде з роботи ні про що не говорити, і знаєте що, йому так нормально, прийшов, поїв, 5-10 хв приділив дитині (а часто буває таке що і не приділяє увагу навіть дитині), посидів в телефоні, ноут, попереписувався з кимось, інколи скаже що любить мене, і лягає спати. Обідно що коли планували дитину, я знову повірила в його обіцянки що все буде добре, що він буде підтримувати мене, буде сидіти з дитиною, і найголовніше буде старатись стримувати свій той негатив, буде слідкувати що і як мені говорить,буде пити заспокійливе, і навіть казав що до психолога підемо. Навіть після того, як би то смішно не було, але мені шкода його залишити бо він себе просто занапастить, можливо почне багато пити (так як має таку залежність), зараз зі мною не часто п'є і не багато. Я навіть не витримала, і сказала йому про це. А ще коли вище перераховані конфлікти відбуваються де я кажу йому що він не так ставиться як би треба було, він часто каже "так найди собі нормального, або давай розтанемось бо я не хочу чути який я поганий і завжди не то роблю" бо він думає що його обов'язок це тільки приносити гроші (з цим принципі він добре справляється). Інколи дивуюсь як людина на початку постає перед тобою як ідеал, я навіть на початку відносин думала що не варта такого ідеального хлопця, а потім через якийсь час з кожним роком, місяцем, картина змінюється в гіршу сторону
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 370952 для Яна Кіркеснер
А ще перед іншими людьми він взагалі не такий, він добрий все зробить для інших якщо попросять, і прям такий милий-милий,якщо б розказала який він, то не повірять мені
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Я маю підозру, що ваш чоловік нарцис. На початку стосунків, коли він вас завойовував, він продемонстрував вам образ "принца", напевно його залицяння були дуже романтичними, наче з казки. А тепер, коли вже "його" , і спільна дитина вас заякорила у стосунках, він демонструє справжнього себе, не зважає на вас, як на об'єкт, який вже не потрібно завойовувати (ви впали з п'єдисталу в його очах). Хіба вас влаштовує, що до вас відносяться, вибачте, як до меблів?
Він не зміниться і далі буде тільки гірше. Буде гойдати вас на емоційних гойдалках, обіцяти, що зміниться, коли відчує, що ви вже на межі і готові піти, а далі все по колу. А ви платитимете психічним та фізичним здоров'ям, бо неможливо залишатись здоровим у атмосфері постійного психологічного пресингу.
Ви наразі у співзалежних стосунках і жалість при думці покинути чоловіка - тому доказ. Це нав'язане почуття, у здорових стосунках немає жалості до партнера (може бути співчуття, турбота, занепокоєння за стан партнера, але не жалість).
Погугліть тему "нарциси у стосунках" чи інші запити на кшталт цього та якщо впізнаєте себе краще хапайте дитину та тікайте геть! Заради, в прямому сенсі, порятунку себе та психічного здоров'я підростаючого малюка.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 370955 для Яна Кіркеснер
Дякую, я багато висновків зробила. Просто ідеалізувала собі ці стосунки по тому як він говорить, обіцяє як все буде добре, і тому зараз розчарована що багато чого не так
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Дивіться на його реальні дії та своє внутрішнє відчуття, емоції нам підсвічують справжню дійсність.
Краще зараз пережити розчарування та всі можливі наслідки від усвідомлення, аніж через багато років прийти в цю саму точку, але вже зі значно більшими втратами.
Бажаю вам та вашій дитині бути щасливими.
психолог онлайн
Яна Кіркеснер
Доброго дня!
100% нарцис. Навіть без припущень та сумнівів.
Як і більшість людей, Ви купилися на його яскраву оболонку, він Вас зачарував. А тепер показав своє справжнє обличчя, з яким Вам і жити. Готові прожити все життя з ним таким? Бо казкових перетворень не буває і нарцисизм НЕ зникає.
Зрозуміло, що зараз Ви від нього залежні, бо з малою дитиною. Але ж дитина росте...
Більш того, як підросте - чоловік візметься й за неї. Також почне критикувати, знецінювати, висміювати, як і Вас. Нарцисична травма дитині забезпечена. І тепер як Вам спокійно жити з усвідомленням цього всього?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 370971 для Павел Леонидович
Дякую, шкода що люди не міняються, бо я довго чекала та надіялась що стане краще
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 370971 для Павел Леонидович
Нажаль в основному він від мене вимагає йти на поступки, бо каже що в нього важкий характер, а я по його словам як розумна жінка маю промовчати, але в тому і проблема що я не хочу більше мовчати, він має знати що він інколи не правильно поступає зі мною, чому я маю мовчати коли на мене підвищує тон, говорить інколи як до пустого місця, я в першу чергу людина, і як кожна людина хочу до себе хорошого ставлення.Таке враження що все що я йому говорю - це як горохом об стіну. Звісно бувають дні коли він добрий, спокійний, щось питає мене, але цих днів на стільки мало, що вони не компенсують то все. І наприклад сьогодні в нього вихідний, алетаке враження що йому краще було поїхати до шефа і зробити замок в машині, ніж бути з нами, я не сумніваюсь що він все зробить і ще кілька годин там буде, йому ж цікавіше з кимось спілкуватись окрім мене
психолог онлайн
цитата:
але в тому і проблема що я не хочу більше мовчати, він має знати що він інколи не правильно поступає зі мною, чому я маю мовчати коли на мене підвищує тон, говорить інколи як до пустого місця, я в першу чергу людина, і як кожна людина хочу до себе хорошого ставлення
Ви не зобовязані мовчати і маєте право висловлювати свої почуття - від того Вам точно буде легше. Але! НЕ чекайте, що це якось на нього подіє. НЕ ПОДІЄ. Взагалі. Або може на нетривалий час. І потім знову те ж саме. На жаль це буде продовжуватись доки Ви з ним живете.
цитата:
Нажаль в основному він від мене вимагає йти на поступки, бо каже що в нього важкий характер, а я по його словам як розумна жінка маю промовчати
Це примітивна маніпуляція і виправдовування себе. Основна причина цих слів: його захмарний ЕГОЇЗМ. Тому по-іншому НЕ буде. Бо егоїзм нікуди не зникне.
цитата:
Таке враження що все що я йому говорю - це як горохом об стіну
Так і є. Він не тільки НЕ чує, але й взагалі НЕ поважає і не цінує. Більш того він НЕ ЗДАТНИЙ на це. Взагалі.
Ви ще до кінця цього не усвідомлюєте - я це бачу.
цитата:
Будь ласка. Ви не зовсім зрозуміли, люди як раз міняються, але за СВОЇМ бажанням. Але ж!!! Нарциси - окремий тип людей, не зовсім звичайні люди, люди зі специфічною структурою особистості, яка є НЕЗМІННОЮ. Тому навіть якщо б він захотів змінитися - в нього нічого б НЕ вийшло. Це перше. А по-друге, подібні маніпулятивні егоїсти ніколи НЕ захочуть змінюватись, бо їм ЗРУЧНО бути такими та використовувати оточуючих.
Тобто тут ПОДВІЙНЕ НІ.
Все інше, то вже Ваші фантазії. Які, можливо йдуть з Вашої особистої травмованості. Ваші батьки раптом не схожі на нього? Мати або батько? Бо це щось ЗНАЙОМЕ для Вас і ЗВИЧНЕ. Тому й терпите. Через свою травму.
цитата:
Найцікавіше, що Ви ніяк не відреагували на це. Не зрозуміли? Не повірили? Чи дитину свою не любите, тому й не жалієте? Бо як я написав - так і БУДЕ. Я в роботі з клієнтами з таким стикаюсь кожного дня. Це довготривалий досвід.