Родичі і дитина
Доброго вечора ! Дитині 3 роки майже! Дуже активна, через прилив емоцій може вдарити чи чимось кинути. Остання ситуація : приїхав дідусь якого вона чекала, дідусь допоміг нам фізично, ліг відпочити і поклацати в телефоні, дочка намагалась привернути його увагу (носила йому іграшки, танцювала перед ним, але він зовсім не звертав уваги) тут дочка придумала кинути йому в обличчя мокрими трусиками. Ми, звісно, всі вдома завжди пояснюємо, що кидати в людей неможна, що людям боляче і т.д. Дідусь почав кричати на нашу дочку, мені одночасно було незручно за таку ситуацію і не хочу щоб хтось кричав на неї, в нього свої методи виховання, не знаю як діяти
Питання від: ; Вік: 28

психолог онлайн
Доброго вечера!
Я вам скажу, у дедушки еще терпение золотое... всетаки не приятная ситуация...
( другие люди могли, не только накричать, после подобного...)
Ваша дочь, пока не улавливает взаимосвязи, что другим людям тоже больно или неприятно.
( пока не видит этих границ - они как раз в три года и формируются )
Она всячески внимания требует... а когда его не получает - переходит к физическому воздействию.
Попробуйте ей сказку или притчу прочитать - там где есть подобная ситуация ( найдите в сети )
А когда подобные ситуации будут повторятся - а они пока будут повторятся - пока дочка не усвоит, что другим людям, тоже может быть не приятно - что есть границы ее желаниям.
То вставайте на сторону дедушки - в плане объяснять дочки - что так с людьми не ведут - но делайте это без криков - спокойно.
Обратитесь к детскому психологу - пусть поработает с вашей дочкой.
Может поможет, ей объяснить про границы других людей.
Или вам подскажет - как это лучше сделать.
Дедушки объясните, про сложный этап возрастной у дочки - три года это кризисный возраст.
Есть вариант, игрушки у нее забирать в такие моменты ( не все а некоторые) - как бы давать ей понять - что в ее границы тоже можно вторгаться - только иным способом - и обязательно объяснять почему вы это делаете? Потому что, нельзя в других людей кидать чтото. ( и смотреть на ее реакцию) но тут как бы я не знаю, насколько такая тактика подействует и надолго ли.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 370996 для Ірина Миколенко
Я просто подумала, що він міг би хоч словом звернути увагу на внучку, він і до неї в гості приїхав, внучка не дуже часто його бачить і чекає, не вважаю доцільним крик у вихованні ( але згодна, що то було дуже неочікувано що вона таке сфантазувада не домігшись уваги) вона переростає певні періоди, було що кусалась я постійно пояснювала і це минуло, тепер кидається, я все ж пояснюю, думаю з часом і це мине
психолог онлайн
Ох Дай Бог!
У вашей дочки не просто эмоции - а внутренняя агрессия ... а вот по каким причинам пока не ясно...
Или свойства характера - или личностные особенности психики - или обстановка в семье у вас агрессивная, а ребенок просто когото с родственников копирует, или не выдерживает такой обстановки...
У вас все нормально в семье?
Как отец ребенка относится к дочки?
Есть ли между вами конфликты? Видела ли их дочка?
Насчет дедушки вы правы - что раз дедушка редко приезжает... то девочка конечно, скучает и хочет его внимания.
Но видимо он такой человек - с таким характером...
Либо просто устал за день - вы же говорите, он вам помог по делам - в тот день физически, может устал и хотел спокойствия.
Может отвык от маленьких детей...
Или еще не привык, не осознал что у него есть внучка! ( психологически)
Дедушка это отец ваш, или мужа?
Какой он как отец был?
Но и вы должны понимать - это ваша дочка, и вы ее любите и понимаете и терпите...
А вот, другие люди совсем не обязаны все от нее терпеть - темболее такие выходки.
Но то, что он мог и чаще приезжать, и как то идти на контакт с внучкой это да...
Но по какимто причинам - он этого не делает...
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Оксана Юрьевна Селезнева
Доброго вечора, Віта!
В Вашому питанні вшиті дві проблеми.
Перша: поведінка дитини і методи її виховання.
Друга: поведінка дідуся і методи його виховання))
Щодо дитини, то скоріш за все вона у Вас гіперактивна, тобто енергії багато і емоції їй контролювати складно - вони можуть переливатись через край.
Тут треба навчити її виражати своє невдоволення і навіть агресію (природню) прийнятними у соціумі способами.
Є ще специфічні прийоми для гіперактивних. Це окреме питання.
Щодо дідуся, то правила поведінки з Вашою дитиною встановлюєте ВИ - батьки. Тож є сенс йому про ці правила повідомити і наголосити на ОБОВ'ЯЗКОВОМУ їх виконанні.
Наприклад,
- дитину МОЖНА любити, багато з нею грати, приділяти настільки багато уваги, скільки це можливо, поважати, рахуватися з її інтересами тощо;
- на дитину НЕ МОЖНА кричати, бити, принижувати, критикувати тощо.
І це стосується ВСІХ. Дідуся теж. І якщо він поважає вас, то буде поважати і ваші правила.
Якщо ж він надто особливий (читай нарцисичний), то двері в сад відкриті - можна піти погуляти туди.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371006 для Павел Леонидович
Дякую, саме так і є дідусь в нас саме такий , він завжди всіма невдоволений і легко зачепити його почуття, хоча за почуття інших він зазвичай не думає
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371006 для Павел Леонидович
Підкажіть , будь-ласка, як мені знайти методи вираження агресії в інтернеті? Чи якісь методики?
психолог онлайн
цитата:
Через малювання та гру іграшками виводиться надлишкова агресія.
Є й інші прийоми. Але пошукайте все ж таки самі. Або звертайтеся до дитячого психолога індивідуально.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371194 для Павел Леонидович
Дякую вам!