Стосунки
Довго з хлопцем в стосунках і зараз переломний момент ,він хоче спілкуватися з друзями (дівчатами),а я цього не хочу ,говорить що я дуже ревную із-за цього у нас сварки і тд. Дуже важко усвідомлювати всі ці речі ,але що робити далі?
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Доброго дня, Адель!
Ваш запит багатогранний, і тут не вистачає інформації, щоб робити якісь професійні висновки прям одразу.
Ви кажете, що в хлопця є подруги, і він хоче з ними спілкування, а Ви реануєте. Ви не можете контролювати, з ким хлопцю спілкуватися, а з ким ні, бо це тільки його вибір.
Тому, в першу чергу, радила б дослідити причини ревнощів, наприклад, наскільки в них є підстави? Чи хлопець колись зраджував Вам? Чи проявляє він романтичну поведінку (флірт, тощо) з подругами? І якщо так, то чи обговорювали Ви з ним свої кордони в стосунках (що для Вас припустимо, а що - ні)?
Якщо хлопець не дає реальних підстав для ревнощів і не знецінює Ваші переживання (друге несприятливий фактор в стосунках, навіть якщо фактичних зрад нема), то чи зраджували Вас в минулому (романтичні партнери, друзі, рідні)? Будь-який досвід зради в минулому - це травма, яка може вплинути на подальше життя.
Тут потрібна індивідуальна консультація психолога, щоб з усім цим розібратись. І скоріше за все, це не буде швидко.
психолог онлайн
Вітаю. Ви питаєте: «Що робити далі?». Схоже на те, що ви в розпачі. «Переломний момент в стосунках» вимагає прийняття рішення. Постійно ревнувати - це виснажує та позбавляє відчуття безпеки. Тут не до задоволення.
Хлопець вам відверто сказав, що в його житті будуть друзі-дівчата. Ви теж йому повідомили, що вам боляче, ви не хочете, щоб він дружив з дівчатами. Хлопець вам відмовив. Можна і далі тиснути: «Змінися, такий, як ти є, мені не підходить, мені не зручно». І хлопець теж вам каже: «Змінись, зроби щось зі своїми ревнощами».
Йде боротьба: чиє візьме, хто переможе і за чиїми правилами далі буде існувати пара. Боротьба має мало спільного з коханням. Це більше про конкуренцію, про владу.
Можливо, ви написали на сайт психологам, щоб вас підтримали і дали експертну думку, що хлопець погано себе поводить, з дівчатами дружити не можна, коли ти в стосунках. На жаль, не існує однакових правил для всіх. Кожна пара має домовлятися по суперечливим питанням так, щоб було комфортно кожному.
Не існує стосунків, де б партнери завжди співпадати в своїх поглядах. У кожного є свої цінності, правила, свій світогляд. Деякі цінності являються основою для особистості і відмовитися від них означає зруйнувати внутрішні опори, зрадити себе. Тому вам важливо вирішити – наскільки для вас можливість дружби з протилежною статтю являється принциповим і базовим?
Якщо дружба можлива за певних умов, то треба їх визначити і обговорити з хлопцем. Наприклад, ви невпевнені, що ваш хлопець зможе встояти перед чарами інших дівчат, ви боїтеся зради. Вам слід про це розказати йому і домовитися, як бути в тому випадку, якщо він відчує потяг до подружки, чи буде він вам про це розповідати, які кроки він зробить, щоб запобігти зраді. Що взагалі вважати зрадою (поцілунки, обійми, інтимна переписка і т.п.)? Чи згоден хлопець показувати на ваше прохання свою переписку в телефоні? Чи познайомить він вас з подружками? Чи припустимо для вашого хлопця ваша дружба з представниками чоловічої статі?
Якщо для вас дружба з протилежною статтю неможлива за будь яких умов, то прийдеться обирати: стосунки або себе, свої цінності.
Існують питання, за якими кожен партнер залишиться при своїй думці і домовитися не вийде. І це нормально. Тоді слід розмовляти про те, як ми будемо існувати разом, коли наші погляди не будуть співпадати. «Ти знаєш, що я проти, та ти для мене важливий і я обираю бути з тобою, навіть якщо мені не подобається твій вибір. Тобі не подобаються мої ревнощі, та я ніколи не буду байдужа до твоєї дружби з дівчатами, і як ти будеш обходитися з моїм дискомфортом біля тебе?». Це складна розмова. Іноді потребує допомоги спеціалістів.