ситуація яку довелося мені бачити, ввела мене в депресивний стан
Вітаю! Мені довелося побачити те, що дуже сильно мене травмувало і як наслідок думки про цю ситуацію не дають мені спокою. Ми з чоловіком і дитиною поїхали на відпочинок з великою компанією. Там також була двоюрідна сестра мого чоловіка. Але мені здалося що стосунки між сестрою і чоловіком не мають взагалі ніяких кордонів. Звісно як і на кожному відпочинку усі вживали алкоголь і під його дією були неприйнятні для мене вчинки зі сторони мого чоловіка в сторону його сестри (хоча вона теж не була проти). Вони гуляли за ручку, обійми, поцілунки в щічку і в губи. Мій чоловік торкався до усіх частин тіла своєї сестри. А коли я робила зауваження, то вони виправдовувалися що тут немає нічого такого, вони ж брат і сестра. І я просто розчарувалася не лише в своєму чоловікові і його сестрі, але й взагалі у всіх людях. Та ситуація мене зʼїдає з середини. Весь час про це думаю, як мені було боляче в той момент те все спостерігати. І сенсу немає розмовляти з чоловіком на цю тему, тому що він звісно розуміє що чинив не правильно, але замість того щоб вибачитись, він просто не хоче розмовляти на цю тему. Він ще й ображається на мене, якщо я згадую за той відпочинок. Хоча я просто хочу обʼяснити що мені було просто БОЛЯЧЕ. Хоча й розумію якщо він вибачиться, мені легше не стане. Як мені відпустити ту ситуацію, щоб саморуйнування всередині мене припинилося?
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Наталия Горская
Яна Кіркеснер
цитата:
Як мені відпустити ту ситуацію, щоб саморуйнування всередині мене припинилося?
А чи дійсно Ви вважаєте можливим відпустити ситуацію, коли вона на Вас уже вплинула, і Ви не можете сприймати чоловіка так, як раніше? Припустимо, що Ви вирішили залишитись в цьому шлюбі. Але як Ви будете себе почувати, знаючи, що для чоловіка прийнятно залицятися до двоюрідної сестри? Яке майбутнє цих відносин Ви бачите?
Стосовно саморуйнування. Тут у мене питання, як воно проявляється і яка його природа? Адже некоректно щодо Вас вчинив чоловік, але біль від його вчинку у Вас переростає в аутоагресію, тобто саморуйнування. Чому так відбувається? Краще за все, звернутись індивідуально до психолога.
психолог онлайн
Марія Радченко
Яна Кіркеснер
Людина вчиняє так, як вважає нормою.
І з цього прикладу можна припустити 2 моменти:
1. Чоловік вважає подібну поведінку нормальною.
2. Чоловік не зважає на ваші почуття.
Щодо пункту 1 - можливо чоловік не бачить сексуального підтексту , або не вкладає в таку поведінку нічого більшого, ніж "веселі посиденьки ", тобто не планує ніякого подальшого роману чи сексу з цією "сестрою".
Тут Вам є сенс поміркувати, чи підходить така "система координат " чоловіка до вашого світосприйняття ?
Чи у ваших поглядах на життя допустиме, щоб одружений чоловік так себе поводив?
Можливо Ви спостерігали і інші моменти з поведінки чоловіка, які не співпадають з тим, як на вашу думку веде себе гідна людина?
Чи хотіли б Ви, щоб людина, з якою Ви плануєте провести життя, мала за розвагу випити та "погудіти", або ж Вам було б цікавіше з людиною з більш широкими поглядами?
Чоловіків довкола багато, не всі ведуть себе подібним чином.
Пункт 2.
Це вже про стосунки між вами, про те, як вони сформовані.
Вибачення має вагу за умови щирості.
Тому важливо обговорити те, що відбувалось, розповісти про свої почуття.
Якщо Ви для чоловіка важливі, то він врахує ваші почуття в майбутньому та не повторить подібної поведінки( до того ж, він сам каже, що "це нічого не значить", отже, без цього можна легко обійтись).
Щодо ваших стосунків.
Чи відчуваєте Ви себе почутою в інших ситуаціях з чоловіком?
Чи відчуваєте, що ваші почуття важливі для нього?
Люди не завжди вміють будувати стосунки, і це нормально.
Виникають непорозуміння, конфлікти.
Але якщо обидва хочуть жити так, щоб берегти один одного, то всьому можна навчитись.
психолог онлайн
Здравствуйте. Вы можете не объяснять как вам было больно (причину, следствие, убеждения). А просто сообщить своему мужу о своих чувствах - "мне больно до сих пор". И все.
Начните проживать эту боль.
цитата:
Хоча я просто хочу обʼяснити що мені було просто БОЛЯЧЕ. Хоча й розумію якщо він вибачиться, мені легше не стане. Як мені відпустити ту ситуацію, щоб саморуйнування всередині мене припинилося?