Депресивний стан, низька самооцінка
Історія буде довга . Все почалось з того що я все життя жила без батька, мама завжди старалась щоб в мене з моєю старшою сестрою було все добре. Раніше з нами жила бабуся до моіх 11 років . Мама часто в їздила в інші країни на заробітки, я жила з сестрою . Все ніби то добре було. Йшли роки і ось мені 15 я познайомилася з хлопцем, перша симпатія але не взаємна, тривала не довго поки я не найшла заміну. Зустрічалась з хлопцем , просто аби зустрічатись. Недовго це все тягнулось. Через рік я знайомлюсь з іншим хлопцем , його імя починалось з літери С, йому 28(він одружений на стадії розлучення) мені 16 , він не знає мій справжній вік , ми 3 рази бачились але спілкувались цілими днями і було багато спільних тем . Літом я з компанією друзів починаємо влаштовувати автогонки в себе в місті . Я набираю популярність так як була організатором , спілкуюсь з різними людьми , на секунду мені 16 років і я вже добилась невеличкого успіху за літо . Після того я знайомлюсь з своім першим коханням з літерою А , звісно він побачив мене на цих автозаходах , йому 24 , мені 16 , він не українець , мав дорогу машину , бізнес батьків, спочатку все було нормально , увага , невеличкі подарунки , прогулянки, але таке почуття було що ніби він влаштовував мені перевірку чи зможу я з ним бути в дощ/сніг без авто , просто гуляючи по місту. А мені було головне щоб поруч з ним бо я закохалась і втратила з ним цноту , але все було гарно і романтично і взаємно. Але після цього ми мали стосунки тільки 1 раз , я почала йому говорити претензії чому він не бере мене до своїх друзів і тд. Так вишло що ми посварились і як я зрозуміла що він мені зрадив. Після того ми ще довго спілкувались з ним , але практично кожна зустріч закінчувалась сваркою . Він навіть хотів щоб ми одружилися і звонив до моєі мами просив дозволу . Але я відмовила , хоть і любила . Він часто робив мені боляче , навіть коли ми з ним спілкувались і пробували все заново , він був в інших стосунках і зраджував тій дівчині , ( але зараз вони одружені і мають 2 діток з різницею в півтори роки , вона пробачає йому всі зради.) Але я вирішила забути його і почала спілкуватись з іншими хлопцями , вести трішки інший спосіб життя , ходити по клубам , мати різні інтимні звязки (звісно іх було не багато , але декілька на 1 раз) . Але сама більша моя проблема в тому що всі мої розваги оплачувались з маминоі кредитноі картки (мама в цей час була закордоном і я жила сама) . І тут я знову починаю спілкуватись з С , ми гуляємо , я розумію що він мені подобається, він мені каже шо з жінкою вони не разом , я вірю , і надіюсь на те що в нас вийдуть стосунки , я була в нього дома , все було добре , він мені признався що я в нього 2 в інтимному плані. Але був момент що я побачила його з якоюсь жінкою , він сказав що це одногрупниця юрист, я не повірила і ми посварились на моіх ревнощах і він сказав що ще не розведений. В цей момент я знайомлюсь з новим хлопцем Р , хороший такий має бути , але також момент що була дитина 2 річна , без браку , в його колишньої. Мене це лякає ,на наступний день я йду на день народження друзів і знайомлюсь з новим хлопцем В з яким в стосунках на данний момент вже практично 3 роки , він спокійний , добрий , але бідний , немає власного житла , авто , але щоб відімстити С. Я привикла до комфорту і постійної уваги чоловіків на своіх заходах (якими займалась 2 роки ) вони всі були забезпечені. Але як є . Вийшло так що я спілкувалась з Р і В , і мала інтим з Р напочатку стосунків з В . Спочатку все було добре , але через 2 місяці починається війна , він іде з рідними в село , я до своєї старшоі сестри і її чоловіка , мама закордоном , через декілька днів він повертається , його сім’я їде також закордон , я переїзджаю до його батьків в квартиру , прожили ми там всього місяць , так як в мене була собака , в мене дома , я проводила цілий день з собакою , ночувала в нього . Його батькам це не сподобалось, вони проти мене , він починає жити зі мною , ми робимо невеличкий ремонт , і тут мені пропонують виіхати закордон на класну роботу , я в тайні роблю закордоний паспорт , перевожусь на заочну освіту і кажу хлопцеві що я іду з подругою , він залишається жити в моій квартирі , постійно ревнує , ми сваримось і я йому зрадила , через 3 місяці я повернулась , а людина як сиділа в ямі так і сидить , я знову іду але до своєі мами , через деякий час я повертаюсь , наші мами знайомляться , стається сварка , він повертається до мами додому. Але тоді мені здавалось що я його кохала , і моя мама його приймала тому що він допоміг ій фінансово , закрити кредит . Моя мама знову іде закордон , ми сходимось , я йду на роботу , він не працює , живе за мій і моєі мами рахунок , через якись час я влаштовую його до себе на роботу , він починає мене ревнувати до мого колеги ,працює 2 тижні і звільняється через те що ми розійшлись , стається скандал , мене спасло тільки те що я добре виконувала свою роботу. Але проходить місяць ми знову сходимось , він влаштовується в таксі , і я йду з роботи , тому що після цієї історії змінилось ставлення керівників . Я починаю розвиватись в крипті і знову починаю спілкуватись з С , ми бачимось в тайні , він не знає що я досі в стосунках , для мене ці зустрічі нічого не означали тому що я хотіла його також навчити крипті , через якись час правда вспливає . Ми розходимось з хлопцем , я продовжую спілкування , в нас був інтим , але ми чомусь сваримось з С . І я знову повертаюсь до хлопця , живемо спокійно практично рік. І знову в моє життя повертаєтся С. Я сварюся з хлопцем до такого , що я викликала поліцію до нього. Розходимось . Я знову маю інтим з С . Я признаюсь йому що він мені подобається, він каже що я йому також але в його житті появляється інша дівчина . Я сходжусь знову з хлопцем і спочатку все було добре , а зараз в мене депресія , я постійно вдома , я не подобаюсь собі , не працюю , бізнес не йде , навчання не закінчила , не кохаю його , проблеми зі здоровʼям через гормони . Основна причина наших розставань через те що я знаю що він мені зраджував коли я була закордоном , але я вибачила і він мені також . На даний момент я розумію що я не охолола ще до цих трьох чоловіків АСР . Історія вийшла довга , але я постаралась написати основні моменти . Буду дуже вдячна за допомогу .
Питання від: ; Вік: 20
Тест на самооценку.

психолог онлайн
Доброго дня.
Як Ви самі вважаєте, чим може бути зумовлений Ваш депресивний стан? Історія Вашого життя довга і заплутана, але я бачу деякі причинно-наслідкові зв'язки. Наприклад, між тим, що Ви росли без батька і тим, що перші Ваші чоловіки були старші за Вас. Тобто, Ви могли шукати від чоловіків тієї уваги, якої не отримували від батька в дитинстві.
Стосовно того, що не охололи до трьох чоловіків. Що, на Вашу думку, їх об'єднувало, чим вони Вас приваблюють? Що Ви отримували від стосунків із кожним з них?