Боюся стати ґвалтівником
Добрий день/вечір, я звертаюсь до вас за порадою, у меня є страх стати гвалтівником, у мене виникають \'брудні думки\', я боюся завдати шкоди своєму коту, це з\'явилося ще десь місяць тому, коли я була у тітки а у неї є кицька та інші коти, так ось, коли я гладила кішку (це було ввечері) і вона підняла зад, у меня виникла думка \'що зад підняла, інтимну хочеш?\', також коли я хотіла почухати її за живіт, у меня виникла думка \'що займемося інтимом\', хоча я цього не хотіла, та коли я відійшла мити руки, знову побачила її, і виникла думка \'о, та сама кицька з якою ми чуть не зайнялися інтимом\', це мене насторожило, і мені стало тривожно, я ненавиділа ніч, ніччю мені ставало тривожніше, я чекала ранок, ранком я могла відволіктися й забути про це, а ніччю усе знову вспиливало, зараз у меня є кіт якого я дуже люблю, але такі думки досі є, хоча мені й стало краще, але я хочу позбутися них, вони псують мені настрій, і іноді меня стає тривожно, більш тривожно стає уночі, я хотіла б щоб ви дали мені пораду, як позбавитися від таких думок, я була б дуже вам вдячна.

Відповіді психологів
Марія Радченко психолог
Дніпро ·
Гвалтівником Ви не станете, бо у Вас немає до цього схильності. Думки, описані вище, - це інтрузії (нав'язливі думки морально неприйнятного для людини характеру), які виникають мимовільно на фоні підвищеної тривожності. Інтрузивні думки іноді бувають у всіх людей, але якщо вони проявляються надто часто, то можуть свідчити про наявність обсесивно-компульсивного розладу.
Тому, якщо Вас часто турбують нав'язливі думки, слід звернутися до психіатра і психотерапевта для діагностики та терапії одного з тривожних розладів. Якщо такі епізоди не повторюються, то нав'язливості виникли, йомвірніше за все, на фоні тривоги. Непокоїтися з приводу того, що Ви можете зробити щось погане, не варто, бо інтрузії не відображають Ваших реальних моральних орієнтирів чи схильностей, а просто транслюють те, що для Вас неприйнятно.
Доповнення від автора питання ·
↩ Реакція на відповідь № 371407 для Марія Радченко
Дякую за відповідь! хахаха