Парень не готов оставить пиво ради отношений
Недавно произошел диалог с парнем. В котором я спросила готов ли он оставить пить пиво ради отношений.( пьет его он очень редко, может раз в неделю с друзьями и в меру(). До отношений со мной, мог пито крепкое спиртное на днях рождениях, но я сказала что в нашей будущей семье я не хотела бы, чтобы так было, и он прислушался меня и отказался от крепкого спиртного. На мой вопрос о пиве, он ответи « нет, не готов» на вопрос «почему» ответил « потому что это вкусно» и аргументировал тем что с моей стороны странно просить отказаться от того что вкусно. Дело в том, что я и не собиралась просить его об этом, просто задала вопрос, но ответ меня ввел в состояние ступора.. человек не готов отказаться от «еды» грубо говоря, ради отрошений.. Появились сомнения в нем..
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Вітаю!
Хлопець якось жив до зустрічі з вами і готовий йди на поступки, проте щось все ж таки хоче залишити за собою. А доречі чи ставить він вам якісь свої умови і протиставляє це стосункам?
Можливо питання не в пиві, а у ваших сумнівах щодо вибраного чоловіка? Чи достатньо вам уваги, чи співпадаєте ви світоглядами і чи готові до сім’ї? І яке питання до психологів тут?
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Здравствуйте, Dana!
Прочитав, ваше сообщение, у меня сразу же возник вопрос: "А на что вы готовы ради отношений?"
Вас парень просил, например отказаться от чего-то вкусного или возможно не вкусного, но отказаться именно ради отношений? И как вы поступили?
Ваш парень отказался от спиртного и это плюс в его пользу, в пользу ваших отношений.
Далее вы ради проверки или забавы ( на каком основании ?) решили попросить парня отказаться от пива, при том, что парень с друзьями выпивает пива в меру и не злоупотребляет им.
Любовь не совместима с манипуляциями в отношениях, подумайте об этом.
Відредаговано автором 18-09-2024 16:57:34
Доповнення від автора
Дякую за відповідь!
Так, з мого боку теж були певні кроки.
Хлопець ніколи нічого не забороняв мені, в нас гарні стосунки.
Але, казав що не подобається, що я буваю у компанії де присутній мій колишній хлопець, що йому це неприємно.
Я зі свого боку, прислухалась)
Стала збиратись з друзями окремо не відвідувати якісь виїзди де присутній мій колишній хлопець ( хоча ці стосунки були не довгі і мирно закінчились). Але я вирішили що я згодна змінити формат зустрічей з друзями, і перестала їздити на пікніки і так далі. І в нас зʼявилась домовленість що ми їдемо разом ( але через роботу він не може фізично відвідувати ці заходи), тому я прийняла рішення що без нього не буду на них перебувати, і вже достатній час майже не зʼявляюсь на спілкуваннях.
І для мене це не важко, змінити щось, навіть коли він просто каже що це неприємно.
І мені тоді стає незрозуміло, чому йому так важно відмовитись від пива яке він і так майже не вживає, в той час як я відмовляюсь від спілкування з компанією і це мій вибір, просто тому що він не хотів би щоб я бачилась з колишнім хлопцем.
І при тому що він мені казав « ти можеш ходити, я не проти, але просто мені це неприємно» я роблю вибір прислухатись. А він « не готовий» кинути пиво.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371533 для Алла Володимирівна
Дякую за відповідь!
Умов не ставе, єдине казав що йому неприємно, що я в компанії бачусь з колишнім хлопцем ( писала нижче у відповіді про це більш детально)
І цю я змінила з легкістю)
В тому то і справа. Що я хочу в готова будувати з ним сімʼю, але мене смутила відповідь « не готов відмовитись від пива заради стосунків» …
психолог онлайн
Валентина Василівна Марченко
Володимир Анатолійович Тарасенко
Вітаю.
"не готов відмовитись від пива заради стосунків» …"
В першому листі таких слів не було- це Ваша інтерпретація( я б сказала, фантазування) слів хлопця.
Погоджуюсь з колегою-Ваш " просто вопрос "'- це маніпулювання: якщо ти не робиш, що я тобі кажу, ти мене не достатньо кохаєш, тому в мене сумніви до нашого майбутнього й ти в тому винен. Я роблю забагато( відмовлюсь від зустрічей з друзями), а ти майже нічого ( відмова від алкоголю це ж дрібниця) для нашого майбутнього.
Мені здається, що проблема в Вашому бажанні злиття з хлопцем та повного контролю над ним. Тільки так Ви будете почувати себе спокійно та впевнено. Бо, коли він з друзями, Ви не знаєте чим вони там займаються, Вам стає тривожно, можливо Ви ревнуєте. Щоб цього не відчувати , Ви й вдаєтесь до маніпуляцій. Пиво зовсім тут ні до чого.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Дана, дякую за зворотній зв*язок!
Приємно, що ви без образи сприйняли мою відповідь та колеги, щодо ваших відносин, які все ж таки мають присмак маніполяцій та перетягування канату: хто чим повинен поступитися.
Дана, пишу з повагою, до вас і без критики чи повчань.
Ваші відносини насторожують і не радують, бо не зрозуміло, хто задав їм маніпуляційний тон: " я так хочу -то ти винен мені".
Якщо відносини будуть у вас продовжуватись в такому ж руслі, то вони скоро вас обох приведуть до виснаження.
Тягатися, що можна залишити чи придбати заради відносин, то не є правильним.
Відносини мають влаштовувати один одного без ультиматумів чи маніпулявань (ящо ти будеш отак робити, то я тебе буду любити).
Так, треба обговорювати те, що роз*єднує пару та домовлятися робити те, що об*єднує. Але при цьому повинно бути бажання у обох і розуміння, що це нам обом потрібно і домовленність повинна мотивувати обох заради майбутнього, заради спільних цілей чи мрій, а не рахуватися: хто кому винен підкорятися.
Спробуйте звернутись до психолога, якщо цінуєте цього хлопця і бажаєте будувати з ним сім*ю.
Відредаговано автором 18-09-2024 22:09:31
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Появились сомнения в нем..
На мою думку, до цього відчуття Ви йшли послідовно. Часом свідомо, але здебільшого несвідомо. Усі Ваші дописи про поступки/жертви красномовно і переконливо свідчать про моє припущення.
Тому, вважаю, потребує ретельної уваги Ваше уявлення про побудову близькості. Наріжний камінь там "якщо не має рівноцінної жертви з боку партнера, то, значить, не любить/не надійний/ немає перспектив."
А коли мова йде про жертви, тобто про вимушену згоду піти на поступки під тиском, то про кохання годі й говорити. Так само і про здорові стосунки.
Придивіться. Пригадайте, з чиєї подачі у Вас сформувалась така модель? Адже в доросле життя ми йдемо зі спадком дитинтства - тим, чому ми були свідками і що запозичили.
психолог онлайн
То, что вы или МЧ просите друг друга не означает автоматически, что второй должен пойти на уступки.
Я бы предложила вам разобраться почему пиво раз в неделю вас так напрягает?
Предположу, что есть какой-то негативный и травматичный опыт, связанный с алкоголем.
Но если это так, то проблему должны вы самостоятельно решать, не за счет МЧ.
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
Добрий день.
Який сенс був вашого питання? Що ви хотіли почути? (Тим паче, якщо ви робите ремарку,що він його п'є рідко).