Стресс через викладачів в універі
Добрий вечір, в мене така ситуація що я дуже гостро реагую на критику зі сторони викладачів, і так в принципі все життя. Раніше думала це через те що я не зовсім доросла, але зараз мені 19 і коли викладачі критикують мене що я погано відповідаю чи підвищують голос я можу плакати через це декілька годин і потім цілий день прокручую цю ситуацію в голові. Нещодавно дана ситуація ще супроводжувалася тим, що моя одногрупниця після моєї відповіді написала в чаті що я тупа і не можу зрозуміти тему яку вже сто разів пояснили. А я дійсно сиділа і намагалася вивчити цю тему, писала конспект, але коли викладачка спитала мене вона була дуже прискіплива до кожного мого слова, я розхвилювалася і взагалі нічого не змогла сказати, на що вона півгодини цькувала мене що я її не розумію і не слухаю. Після цієї ситуації мене трусило і підвищилася температура, я так плакала що почала аж трохи задихатися. Можливо така реакція через те що в 5 класі на мене дуже кричала і принижувати одна вчителька коли я відповідала, якось залишилося в памяті. Чи варто звернутися з цією проблемою до психолога чи психіатра, та як можна підвищити стрессостійкість?
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Яна Дмитрівна Кузик
Вітаю!
У вас травматична реакція, ви потрапляєте в регрес і сильно емоціонуєте. З цим потрібно працювати з психологом. Ви не можете пережити ситуацію 5 класу і весь час ретравмизуєтесь. Стресостійкість можлива лише після проживання своїх невдач, негаразд, з приєднанням та проживанням отриманого досвіду, а ви поки не можете це зробити, ви застрягли в ситуаціях. Ви не так не витримуєте критику, як свої реакції на неї. У вас істерика… Співчуваю і раджу не зволікати з психотерапевтом!
Відредаговано автором 19-09-2024 00:28:07
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго ранку, Олено!
цитата:
Чи варто звернутися з цією проблемою до психолога чи психіатра, та як можна підвищити стрессостійкість?
Вважаю, що варто. Для чого? По-перше, подолати наслідки минулого травматичного досвіду
цитата:
в 5 класі на мене дуже кричала і принижувати одна вчителька коли я відповідала, якось залишилося в памяті.
По-друге, відновити почуття самоцінності і впевненості в собі. Це фундамент, на якому базується міцність і стійкість особистості.
По-третє, навчитись відстоювати себе у будь-яких ситуаціях. Вміти це робити конструктивно і продуктивно.
Щодо реагування на критику пропоную переглянути відео.
Критика. Как реагировать.
https://upsihologa.com.ua/audio-video-469
А також відео про впененість в собі
Уверенность в себе. Как ее повысить.
https://upsihologa.com.ua/audio-video-461
Саме по собі відео проблему не вирішує. Це треба усвідомити. Проте воно сприяє формуванню цілісної уяви про психологічні феномени, що домогає потім діям на практиці.
Відредаговано автором 19-09-2024 10:50:18
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго дня,
Так, це може бути приводом звернутися до психолога, щоб у безпечних умовах розвинути вашу стресостійкість. Це може включати роботу з вашими переконаннями про себе (наприклад, як ви повинні відповідати певним вимогам чи навчатися), а також навчання методам регуляції власного напруження.
психолог онлайн
Добрий день. Якщо ви бачите, шо ви не справляється самостійно, то вам слід звернутися до психотерапевта в індивідуальну роботу.