Мені здається що я знищив своє життя...
Я вирішив відрахуватися з вищого військового вузу тому що не можу 4 роки сидіти в тилу й те чути що над домівкою то дрон то ракета пролетить,також мене б відрахували по стану здоров'я ,у мене є деяка проблема з коліном а саме хвороба шлятера .Мої плани це 1) дочекатися поки прийде моє свідоцтво про закінчення школи й додаток до нього.2)Вступити в ПТУ наприклад на механіка відкритися трохи й підписати військовий контракт у 18 років .3)Провести 6 місяців на передовій а саме на нулю що б отримати молодшого лейтенанта ,та мати під своїм командуванням взвод .
Я не бачу свою роль в своїй сім'ї,мене ще досі гризе щось з середні після відрахування.Мені здається що я лише обуза для них й те що я лише позорю їх.
В мене не виходить не приймати їх слова близько до серця,все ж таки вони мої батьки.
Спокійно не вдасться поговорити,особливо з батьком ,він агроном і типу постійно дуже стомлений після роботи щей дуже нервний та агресивний на словах,він без матюків може спокійно сказати що я дебіл.
Я зробив дуже велику помилку що відрахувався й те що тут поступив.
Схоже не зможу я не замкнутися в собі.
План дій начебто складений а начебто й трещить по швам.
А ще хтось повідомив батькам що я типу казав що вони відкладали гроші на моє навчання у вищому вузі й типу зможуть куди захоч пристроїти,також вони починають так сказати гризти за те що я поїхав поступив у ввнз й відрахувався ,вся ця поїздка коштувала 30 тисяч гривень...
Я почуваюсь одиноким будучи вдома...
Почуваюсь невдахою й так далі.
Мені хочеться просто зникнути що б ні для кого не бути обузою,позором й так далі...
В мене з'являються думки про скоєння самогубства.
Мені страшно...
Ні ским поговорити...
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Похоже много переживаний на вас навалилось и они тяжелые.
Что сейчас вас больше всего беспокоит?
Ваше обучение?
Отношения с родителями?
То, что вы не знаете, что вам делать и одиноки в своих переживаниях?
Какие другие варианты?
Какую помощь хотели бы получить на сайте?
Есть ли у вас друзья, с кем вы можете поделиться переживаниями?
Есть ли при вашем учебном заведении психолог, к которому можно обратиться?
психолог онлайн
Вітаю!
Ваша розповідь насичена дуже важкими переживаннями, співчуваю вам! Ви зараз перебуваєте в розпачі і самі його роздуваєте до максимальної точки кипіння, навіщо тільки, для чого? Не драматизуйте, ви ще не стали на самостійні ноги і вчитесь опановувати себе, перебуваєте в переході до автономності. А тут треба багато самопідтримки, віри, надії, а ви робите все навпаки…
Ваші амбіції не співпадають з реальністю, але це не привід вбивати себе. Дуже шкода, що навчання у ваших уявленнях важливіше ніж ви. Кожна людина помиляється, падає неодноразово у своїх спробах, зневірюється і треба вчитись це переживати. Ще буде багато разів таке, а ви трішки в голові і в образах як має бути. А є так як є і це треба пережити, відштовхнутися від цього дна і далі рухатись. Ваші рідні, на жаль не підтримують вас і ви вже самі себе атакуєте…
Можливо є друзі, дідусі, бабусі? Хто може просто вас прийняти, побути поруч у вашій скруті?
Я вірю, що ви ще не все показали в цьому житті, але для початку раджу навчитись проживати розпач, сум і відродити свою цінність. Пошукайте лінії довіри психологів, шкільного психолога, соціальні центри, де вас зможуть просто вислухати без осуду і знецінення.
Ви до невдахи не дотягуєте, бо тільки починаєте спроби і коли ви вчились ходити, ви багато разів падали …;)
Відредаговано автором 19-09-2024 23:27:53