Дитина хлопця від першого шлюбу
Ми з хлопцем зустрічаємось вже півтора роки. Про дитину він розповів через місяць після знайомства, мені було дуже складно це прийняти і стало справжнім шоком. Але на той момент я обдумала це все і вирішила що це не є великою проблемою якщо нам з ним буде добре. Через рік ми зʼїхались, жили на квартирі моїх батьків але 2 рази на тиждень брали малого. Інколи я була з ними, інколи займалась своїми справами і ми просто разом проводили вечір і ночували. Заради цих двох днів ми перебирались додому до хлопця. І так ми жили 3 місяці. В тому місті у мене немає ні рідних, ні друзів, ні роботи. Хлопець ж навпаки - вже все має. Хочу зазначити, що якщо говорити суто про наші стосунки то це найкращі і найздоровіші стосунки. Ми повністю сходимось що в характерах, що в побуті, що в сексі. Нам добре разом і ми щасливі. Але Я розумію що все життя я так не витримаю, мені складно жити в такому ритмі
Він ставиться до цього з розумінням і каже що буде краще якщо ми з ним переїдемо в інше місто щоб бути тільки вдвох. Я ж вагаюсь. До того ж я задумалась за те, як буде далі. Хлопець багато тратить грошей на дитину, окрім цього колишня постійно з нього вимагає оплачувати різні речі. Він оплачує подарунки, школу, одяг, всі кружки, до того ж скидає їй гроші і бере його, не говорячи вже про ліки й інші витрати. Колишня не подавала на аліменти, адже з них вона отримає 1500, що не вигідно. А 50/50 відмовилась аргументуючи це тим що в такому разі нехай і бере його два на два тижні. Мене це справді бентежить. Я розумію що коли стосунки дійдуть далі я не зможу змиритись з тим що його обводять навколо пальця і він просто повністю забезпечує дитину, адже у нас будуть свої діти та плани також. Наприклад на де купив йому подарунок на 20 тисяч, як на мене це занадто, я все розумію, але не це. Також інколи мене ображає його щедрість до дитини, але не до мене. Наприклад він може накупити йому одягу на декілька тисяч, а мені каже подумати чи брати сукню за 150 грн, хоча оплачую її сама… Я розумію все і прийняла наскільки могла цей факт, але, як на мене, повинен бути чіткий бюджет домовлений, тим паче в нього буде своя сімʼя, має бути межа. Я не знаю чи варто обговорювати це з ним зараз, адже я не його дружина щоб лізти у фінансові справи. Але з іншого боку, це може стати проблемою після весілля або через кілька років стосунків, і я б не хотіла щоб ми через це розійшлись дуже скоро після одруження. Чи варто мені з ним обговорювати це? Якщо ні, як тоді бути? Якщо так, як підійти з такою розмовою?
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
цитата:
Я не знаю чи варто обговорювати це з ним зараз, адже я не його дружина щоб лізти у фінансові справи. Але з іншого боку, це може стати проблемою після весілля або через кілька років стосунків, і я б не хотіла щоб ми через це розійшлись дуже скоро після одруження.
Вероніка, доброго вечора. Це вже для Вас проблема, так як Ви засмучуєтесь із-за того, як хлопець розподіляє свій бюджет, порівнюєте, які суми він виділяє на дитину і як ставиться до Ваших витрат. В цьому немає нічого дивного, адже Ви робите висновки про його ставлення до Вас і через фінансову сторону в тому числі. Якщо будете мовчати, образи будуть накопичуватись і швидше за все призведуть до напруження у ваших відносинах.
Взагалі краще задовго до весілля обговорити бюджет майбутьої сім'ї, враховуючи, що ви вже живете разом, щоб потім не виявилось, що у вас дуже велике неспівпадіння щодо того, як ви будете розпоряджатись грошима.
цитата:
Чи варто мені з ним обговорювати це? Якщо ні, як тоді бути? Якщо так, як підійти з такою розмовою?
Варто обговорювати, використовуючи Я-повідомлення. Не звинувачувати хлопця в тому, що для Вас є неприємним із-за його ставлення до фінансових питань, а говорити про свої почуття, які виникають в певних ситуаціях.
Якщо не відчуваєте себе готовою для такої розмови, зверніться до психолога, щоб отримати підтримку та краще розібратись, що відбувається у ваших відносинах, і поступово стати більш впевненою у собі. Адже мова йде не тільки про гроші, а й про Ваше місце в житті хлопця та Ваше ставлення до самої себе.