Чи можна вилікувати залежність ігроманіїї?
Доброго вечора. Така проблема я довгий час грала в онлайн казино, догралась до того що пішли борги. Але п'ять місяців тому я зупинилася і більше не граю . Чи можна назвати це залежністю? Чи потрібно звертатися до психолога.
Питання від: ; Вік: 33

психолог онлайн
Яна Кіркеснер
Да, игромания это зависимость. И с ней, как и с любой другой зависимостью, нужно обращаться в психотерапию (не просто к психологу). Поскольку зависимость возникает не на ровном месте, есть причины, по которым человек сбегает в игру (алкоголь, наркотики, чрезмерное употребление еды и тп).
Как правило, это отсутствие смыслов в жизни, невозможность сталкиваться с какими-то болезненными переживаниями, невыносимость каких-то чувств.
И нужно докопаться до этих причин, проработать их и научиться по другому справляться с переживаниями.
То, что вы смогли не играть 5 месяцев это реально круто. Но есть большая вероятность того, что без психотерапии вы либо снова вернетесь в игры, либо найдете другую зависимость.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Вітаю вас.
Залежність від азартних ігор називають лудоманією.
Я згодна з колегою в тому, що вам варто пропрацювати цю тему з психотерапевтом аби ніколи більше не повертатись в стан залежності від гемблінгу.
Чи є вас екологічне хобі, яким ви із захопленням займаєтесь (спорт, книги, колекціонування...)?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371639 для Яна Кіркеснер
Так. Я люблю займатися спортом.
психолог онлайн
Чудово. Це ваш ресурс для переспрямування азарту. Оскільки залежності не викорінюються повністю, а переспрямовуються в продуктивне русло.
Однак, пройти терапію все ж варто.
психолог онлайн
Дорого дня!
цитата:
Чи можна назвати це залежністю?
Щоби більш-менш грунтовно відповісти, потрібно дещо з'ясувати.
Наприклад, чи відчуваєте зараз потяг знову повернутись у гру? Якою ціною вдається себе стримувати: залякуванням себе? раціональною забороною? свідомим рішенням зосередитись на чомусь іншому?
Реалізацією якої або яких потреб була ігроманія?
цитата:
Чи потрібно звертатися до психолога.
Якщо є чітке і ясне відчуття, що впораєтесь самотужки, то навіщо Вам психолог?
Проте, в разі сумнівів доречно звернутись до спеціаліста. Принаймні дослідити природу Вашого тяжіння до гри в казіно.
Відредаговано автором 22-09-2024 16:47:58
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 371651 для Володимир Анатолійович
Я не хочу більше повертатися в цю сферу ігор, я зрозуміла що в житті багато цікавого і без ігор...