Мої батьки
Я навчаюсь в 10 класі і в мене дуже мало вільного часу. Я молодша дитина в сім'ї і моїм батькам 48 (мамі) і 54 (татові). В мене заявляється великий страх, бо вони починають старіти.... Мені страшно, боляче, сумно, коли я зайвий раз чую від мами, що вона вже старенька. Я дуже люблю батьків, але боюся, сильно боюся за них
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Коли я читала Ваш текст, навіть посміхнулася. Тому що Ваші батьки молоді люди і до старості їм дуже далеко.
Вік - це соціальний стереотип. У 19 столітті 30-річні люди вважалися старими.
Є біологічний вік (той, що в паспорті) і є психологічний (на скільки років почувається людина).
Коли людина почувається молодою, то й тіло починає відповідати психологічному віку..
Тому люди одного віку мають різний вигляд.
.Ознаки старіння проявляються лише там, де на них чекають
Зверніть увагу на швидкість оновлення органів тіла:
• Шкіра – 5-7 днів;
• Шлунок – 5-7 днів;
• Печінка – 40 днів;
• Скелет – 90 днів;
Ми заново народжуємось кожен рік!
Якщо панує свідома настанова «моє тіло оновлюється постійно», то клітини функціонують за програмою розвитку,
А якщо навколо суцільний «будинок пристарілих» (думки на тему «старість неминуча»), то й немає ніякого розвитку..
Поясніть батькам, що зміна образу мислення зробить їх молодше
Зміна образу мислення продовжить їхнє життя