Що робити з залежністю від людини і якщо не бачиш сенсу майбутнього ?
Добрий день , я дівчина , яка має відносини з дівчиною. На разі , вона поїхали вчитися в інше місто , мені дуже важко переживати це , боюся , що вона знайде там нових друзів , які будуть кращі за мене . Я сама їх майже не маю , бо завжди концентруюся на одній людині . В слідуючому році також буду їхати у велике місто, мені важко при цьому , бо доведеться сепаруватися від батьків і до того шукати коло спілкування , чого я не хочу і не можу . А дивитися як всі щасливі і їм весело з іншими я також не можу . Як вибратися з цього кола просто не уявляю .
Питання від: ; Вік: 17

психолог онлайн
Вітаю!
Співчуваю вашим стражданням! Ви вже усвідомлюєте свою проблему і з нею треба працювати. Вам потрібно стати самостійною та автономною, вміючи відчувати свою цінність, значущість. Це напрацьовується, але зараз треба пережити себе залежною, беззахисною, розгубленою. Ви нікому себе таку не вручити, самій доведеться дорощувати. Спробуйте зазирнути всередину себе і дослідити чим ви переповнені? Дуже багато страхів, сумнівів, ревнощів та заздрощів. Все це треба прожити і звільнитись, тобто великий об’єм роботи, але у вас є час для цього.
Чи є психолог у вашому навчальному закладі? Хто з рідних може вас вислухати без засуджень?
Ви на порозі дорослого життя і треба себе підтримувати і шукати зовнішню помічь. Можливо подруга допоможе вам своїм досвідом, але поки вам важко змиритись… Дозвольте всім почутім влягтись, не спонукаючи себе раніше ніж можете до дій.