Посварилася з рідними із-за невміння мовчати
На днях при подрузі матері розповіла такі речі які дуже заділи саму матір. А потім вона випадково побачила тату яке я зробила і це ніби стало останнім ударом. Стільки розчарування...
З тих пір в мене навязливі думки постійно, безпричинні приступи сліз і нервові тіки. Дуже жалкую що не вмію тримати язик за зубами... Намагалася вибачитися але це ні до чого не привело і навіть навпаки, ніби все погіршило
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Добрий ранок)
Можливо Ви б могли і промовчати, якби Ви були не Ви. Але навіщо мати язик, щоб тримати його завжди за зубами? Навіщо вміти говорити, щоб постійно мовчати? Навіщо бути не собою, а грати якісь ролі, якщо є можливість бути собою?
Ви вже дорослі, маєте можливість обирати свій шлях, робити свої помилки, отримувати свій власний досвід, жити своє життя.
На світі немає жодної людини, яка завжди усім подобалася. Це просто неможливо, адже скількі людей стількі й думок. Та й кожна окрема людина дуже часто може змінювати свої думки внаслідок обставин, нового досвіду, настрою та інших чинників.
А що до Вас? Наскількі Ви подобаєтеся собі?