Підліток
Доброго дня. Я живу з сімʼєю в Запоріжжі,в мене донька 13 років і 2 роки. зараз почались постійні обстріли, я хочу вивезти дітей в більш безпечне місто. Але коли я починаю розмову про переїзд, старша донька плаче і каже що не хоче нікуди їхати, що їй не страшно, що тут у неї друзі, школа, гуртки…Як правильно їй пояснити, які слова підібрати? Дякую!
Питання від: ; Вік: 34

психолог онлайн
Доброго вечора!
В цій ситуації Вам НЕ треба нічого особливо пояснювати. Просто сказати жорстко і твердо:
"Ми переїжджаємо і це не обговорюється. Я відповідаю за вас, за вашу безпеку і життя, тому маю право приймати таке рішення. Як ситуація зміниться і стане безпечніше - повернемося назад".
Як би вона не плакала, не просила, не пояснювала про друзів - відповіть повинна бути тією ж самою.
А коли переїдете - тоді й будете співчувати їй і розмовляти про те, що розумієте її переживання та розлуку з друзями, що самій Вам важко і Ви також скучили за містом та друзями тощо. Але це тільки ПІСЛЯ переїзду, а НЕ ДО.