мені потрібна порада хоча б
мені здається, що до мене домагаються, я боюся розповісти це комусь, я не можу більше жити в страху, я нічого не хочу робити і не приймаю душ уже 5 днів. Я весь час замислююся про суїцид, так само я займаюся селфхармом. Я боюся осудів, але мені здається що ще трохи і я вчиню вбивство, а потім вже сама себе вб'ю, я більше не бачу сенсу намагатися.
Питання від: ; Вік: 13

психолог онлайн
К сожалению, если есть мысли про суицид и самоповреждения, то это уже помощь психиатра и психотерапия.
Психиатр для того, чтобы понять, возможно вам нужна медикаментозная помощь. Психотерапия - разобраться в том, что привело к такому состоянию и как его устранить.
Стыдиться того, что вы так делаете или что вам нужна помощь не нужно. У любого человека может быть трудный период и нужно обратиться за помощью к специалистам, чтобы решить проблему.
А почему боитесь сказать кому-то?
Чего боитесь?
Какие отношения с родителями?
психолог онлайн
Доброго вечора.
Мені хочеться вас підтримати і передати торбинку сил та сміливості звернутись за допомогою.
Чи є хтось у вашому оточенні дорослі, кому ви довіряєте? Чи є у вашій школі психолог? Я впевнена, що є принаймні одна людина, яка вас вислухає та допоможе!
Ви не маєте залишатись одні зі своєю бідою та з такими важкими думками. Ви обов'язково отримаєте допомогу, тільки попросіть її.
Є також гарячі лінії підтримки для підлітків, куди ви можете звернутись.
Національна гаряча лінія для дітей та молоді
12:00-20:00
0 800 500 225; 116 111 Instagram: @childhotline_ua Facebook: @childhotline.ukraine Telegram: @CHL116111
7333 – національна лінія з питань профілактики самогубств та підтримки психічного здоров’я Lifeline Ukraine.