Хочу зрозуміти чи хочу я залишатися в стосунках
З чоловіком постійні сварки,щотижня,в мене до нього виникла недовіра через його дії а в нього до мене притензії що я не змінююсь. Не можу зрозуміти що хочу я
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Здравствуйте. если бы вы подробнее описали вашу ситуацию, то возможно было бы более понятна ваша проблема.
Как вы можете понять, чего вы хотите? Чего боитесь? Почему вы должны меняться? И почему есть недоверие?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго ранку. Щоб Вам відповісти, потрібно більше деталей. Після яких саме дій виникла недовіра? Чому Ви маєте змінюватись?
Напевно, в ваших стосунках багато напруження, яке Вам складно витримувати. Але чи є в них щось цінне для Вас? Що буде відбуватись, якщо Ви не будете змінюватись, як того хоче чоловік?
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
ХОЧУ ЗРОЗУМІТИ ЧИ ХОЧУ Я ЗАЛИШАТИСЯ В СТОСУНКАХ
По-перше, дайте собі час. Прислухайтесь до своїх почуттів. Вони підкажуть, в якій бік спрямовані бажання.
цитата:
З чоловіком постійні сварки,щотижня
Припускаю, що, якбі не сварки "за графіком" щотижня, то сумнівів би не було. Чи не так?
А стійте... Можливо, підгрунтям для сварок є саме Ваші коливання і сумніви? Таке теж може бути.
Тому придивіться і відслідкуйте - спочатку сварки, а потім сумніви? Або навпаки?
Погодьтесь, причинно-наслідковий аспект має приниципове значення.
цитата:
в мене до нього виникла недовіра через його дії
Цікаво, як Ви її переживаєте і проявляєте?
цитата:
в нього до мене притензії що я не змінююсь
Тобто така, як Ви є зараз, його не влаштовує. Правильно?
А чого він конкретно хоче? На які зміни спонукає?
Відредаговано автором 01-10-2024 10:03:32