Хлопець дивиться відео напівголих дівчат
Ми зустрічаємось майже два роки
Був випадок рік тому , де він дивився відео такого типу , я це побачила в тік тоці , по його підпискам, там були дівчата які знімали відео сексуального характеру
Я висловила йому свою думку, сказала що мені це неприємно дуже , і наче він мене зрозумів , сказав що видалив сторінку , та більше дивитись не буде.
Але ось нещодавно я знову дізналась що він почав дивитись відео, і виходить це не зрозуміло скільки продовжувалось, тобто вся його історія переглядів була на половину з цих відео
Мені дуже стало неприємно та огидно , від його поведінки, я не можу вже нормально довіряти йому, бо мені обіцяють , а потім все одно продовжують це робити, я запитала його , чи було б тобі приємно якщо б я викладала такого типу відео?
Він відповів , ні, ( і я зрозуміла , що він судить по своїй реакції)
Я не знаю як мені бути в цій ситуації , певний момент я була за кордоном(1,5 місяці) він звичайно теж дивився в цей період , але це було і трішки раніше коли я була з ним, ми не живемо разом , він дивився це коли мене не було, по вечорам напевно..
І це так неприємно, отже , він не розуміє чому мені це неприємно
Я не знаю як донести йому це, і чи треба взагалі , чи можливо якщо він не поділяє моїх цінностей просто закінчити стосунки?
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Доброго дня, Ліза!
цитата:
це так неприємно, отже , він не розуміє чому мені це неприємно
Ви вже спробували донести, і не один раз.
Схоже що МЧ не може відмовитися від цього, і дуже схоже, що має компульсивну поведінку в перегляді відео. Компульсивна поведінка - це така поведінка, де насправді йому важко її контролювати, і вона може бути одною з ознак залежності.
цитата:
йому, бо мені обіцяють , а потім все одно продовжують це робити
Можливо ви помічали ще якісь схильності до залежної поведінки, крім перегляду порно фільмів?
Що цінного для вас у цих відносинах?
Чи задоволена ви сексом з МЧ?
Можливо вас ще щось не влаштовує в них?
психолог онлайн
А вы обсудили с МЧ по поводу причины просмотра таких видео?
Как вы относитесь к порно?
Что для вас означает просмотр этих видео?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 372065 для Ирина Николаевна
Добрий день! Дякую за відповідь
В іншому помічала залежність від ігор, але це не довго займає часу , приблизно (година-дві) але часто дуже.
В іншому не помічала залежності
Що цінного для мене у цих відносинах?
Спільні інтереси, у нас є багато чого спільного, наприклад займатись спортом , вивчати психологію, любимо двоє подорожувати , але за весь час вийшло самим поїхати лише в гори , але і це був класний досвід
Підтримка цілей - ми один одного підтримуємо якщо розповідаємо про те чого хочемо досягнути , або навіть разом можемо почати розбиратись в цій темі
Цінне що ми будуємо плани на майбутнє
Взагалі сексом задоволена , але він не так часто як я б хотіла , тобто раз в два -три дні , він каже що не може , але дивиться такі відео..
Немає довіри до нього, ще через мою тривожність, мені важко вірити йому і я можу перевіряти кожного дня , по локатору де він, якщо довго не відповідає , заходити на його інстаграм сторінку , перевіряти пошту або історію , в надії щось знайти …
Ще в мене недовіра через те що він казав за розставання , що в нього нема почуттів , але ми домовились що це можливо через відстань , і можливо коли я приїду ми поговоримо та побачимо по відчуттям.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 372093 для Валентина Михайловна
Він сказав що він просто так дивиться , тобто для нього це нічого не значить
Я сказала йому та пояснила що для мене це як ментальна зрада, і що це для мене неприйнятно у стосунках
Це не повага до мене та моїх кордонів , якщо він далі продовжує це робити , він видалив Тік ток і сказав що вже не дивиться
Але мені здається що навіть якщо я з ним поговорю, він погодиться , але все одно потім буде дивитись , але так щоб я не знала , видаляти історію і тд..
психолог онлайн
цитата:
Эта то, с чем вам нужно работать с психотерапии. Потому что невозможны гармоничные счастливые отношения, где один постоянно контролирует другого. МЧ это банально надоест.
Плюс вы в постоянной тревоге.
По поводу неуважения к вашим границам.
Вы ведь тоже так делаете. Более того, вы в бОльшей мере нарушаете границы МЧ.
Відредаговано автором 02-10-2024 15:52:13