Моя дівчина літромантик допоможіть.
Доброго дня познайомився з дівчиною добре спілкувались, зробив пропозицію зустрічатися
Вона відмовила сказала що не може керувати почуттями, літромантик. Допоможіть будь ласка не хочу її втратити, їй також не легко вона переживає за мене і як мені буде без неї..
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Доброго дня!
Якої саме допомоги Ви хотіли б від психологів сайту? Що Ви відчуваєте у зв'язку з відмовою дівчини зустрічатися?
В ситуації, коли нам відмовляють, наші потреби фруструються, і ми почуваємо себе розчарованими, адже очікували на одне, а отримали інше. До цього ще можуть доєднуватися сум, гнів, розгубленість і нерозуміння що робити далі, тощо. Будь-які емоції у ситуації відторгнення близькою людиною є нормальними, якщо їх прояви не заважають Вам повноцінно жити.
Вам треба, перш за все, сфокусувати увагу на себе і своїх потребах. Чим наповнене Ваше життя, крім спілкування з дівчиною? Чи є у Вас близькі люди, з якими можна обговорити свої проблеми? Чи є заняття, на які можна відволіктися чи куда можна переспрямувати свою енергію?
Дівчина вірно вчинила в тому плані, що прямо сказала, що не може в стосунки з Вами у тій формі, в якій Ви хотіли б, бо імовірніше за все втратить (або вже втратила) романтичний потяг до Вас після Вашої взаємної зацікавленості. Я не беруся аналізувати причини такого типу прихильності дівчини, бо вона особисто на форум не зверталася, але Вам варто звернутися до психолога індивідуально, якщо відчуваєте в цьому потребу.