Чи не пошкодую я про свій вибір?
Я - 19-річна студентка медичного. Дуже хотіла вступити, були проблеми з батьками, але то таке. Зараз я на другому курсі і приблизно за тиждень йду відраховуватися.
Причин декілька:
1. Проблеми з фінансами. Батьки мені не допомагають, я з ними майже не спілкуюсь. Через це я з перших днів навчання змушена шукати підробітки. Якось сама вирішую свої проблеми. Наречений мені пів року тому почав допомагати, коли бачив що мені дійсно важко навчатися, працювати і забезпечувати себе.
2. Я хочу вступати на іншу спеціальність. Я дуже люблю дітей, і хотіла б вступати на педіатрію, або в педагогічній. І я це вже зрозуміла, коли закінчувала перший курс. Але про себе думала що можу довчитися. Але в мене не виходить, немає мотивації, і взагалі це не моє. Я без дітей не можу просто, то моє все
3. Мені просто хочеться відпочити від навчання. Продумати, що для мене краще. А поки що рік працювати, пожити нормальним життям
4. Тут не безпечно в місті. Мені страшно. Що якщо під час пари влучить в університет, і тривога навіть не встигне пролунати?
Мені свекри пропонують на час переїхати до них в Європу. Вони нададуть роботу, так як в них невеличкий бізнес. Адекватна сучасна родина. Не багаті, бо родина велика, і всіх треба годувати. Теж, як і я, на всьому економлять. Давно вже з ними знайома, наречений добре вихований, підтримує мене в будь-якій моїй затії. З його батьками я спілкуюсь. Ніхто туди їхати мене не змушує, тобто все за моїм бажанням.
Я фінансово стараюсь не від кого не залежити, в хлопця не прошу кошти, він сам допомагає.
Розповідати довго.
Отже, чи не буду я шкодувати, через те що відрахуюсь і піду на роботу? Я можу залишитися тут, мені не принципово їхати за кордон. Просто, можливо це все через вигорання, та нестача підтримки від рідних? Бо дійсно мене підтримують тільки наречений та його батьки. Важко самій, але я справляюсь. Та і я впевнена що вступлю на наступний рік, в мене збереглися результати НМТ, досить не погані, є деякі збереження для відшкодування коштів після повторного вступу на бюджет. Я постійно відкладаю собі на майбутнє. Мені потрібні поради, підтримка..
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Валентина Михайловна Жемчужникова
Ваше життя Ви повинні прожити сама і сама робити вибір.
Але кожен вибір має наслідки і потрібно бути готовою до них
Дайте відповідь собі на запитання - Що буде, якщо я піду з медичного університету?
Що буде, якщо я не піду з медицини?
Які в цьому є плюси та мінуси?
У медичному університеті великі навантаження та. можливо, Ви просто втомилися.
Може поки взяти академічну відпустку на рік?
Але, якщо Ви не схильні до медицини - на практиці буде зовсім погано, навіть, не кажучи вже про інтернатуру. Працювати лікарем не зможете. Все медичне потрібно любити.
Відредаговано автором 07-10-2024 01:42:03
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Пожалеете вы или нет - вы увидите со временем.
Единственное, что я бы посоветовала -если есть возможность, то возьмите академ.отпуск, а не отчисляйтесь. Это даст вам возможность вернуться, если решите, что все же хотите учиться дальше там.
А поработать и присмотреться к тому, что вам хочется это нормально.
Еще б хорошим вариантов было обратиться к психотерапевту в этот период и разобраться в себе. Тогда и сможете более осознанно принять решение про профессию, учебу и где и как вам дальше жить.