Мені самотньо - складно підтримувати дружні стосунки
Зі всіма близькими подругами через кілька років дружби завжди перестаєм спілкуватись. І взагалі важко заводити дружбу.
Дружити виходить тільки тоді коли я себе відчуваю чимось "краще" чим подруга. Або навпаки - коли вона краще мене і я приймаю її авторитет - і як би "вчуся" в неї.
Не можу не заздрити якщо в подруги щось краще ніж в мене, а якщо в неї гірше справи в якомусь сегменті життя. зрозуміло что це не дружба - але хочеться спілкування - а разом з цим - що б мною восторгались. Це нікому не треба - але в "печері" жити не хочеться і самотньо. Терапія поки не наступні 6 місяців не доступна. як собі помогти?
Питання від: ; Вік: 27
Доповнення від автора
(не дописала) ...а якщо в неї гірше справи в якомусь сегменті життя - то я буду тихенько радуватись цьому і її зневажати.

психолог онлайн
Вітаю. Ви пишете про самотність, але в той же час зазначаєте що хотіли б відносин де ви відчували б перевагу, де вас би хвалили. Це сміливе визнання, насправді ) У будь-яких стосунках існує взаємообмін. Яким би ви хотіли бачити цей взаємообмін в дружніх відносинах, щоб вдвох бути "в плюсі"? (чисто теоретично спробуйте поміркувати над цим). До того ж, доки ви не пішли на психотерапію, ви можете поміркувати чому саме вам було важко дружити? Як давно це почалось, чи немає якихось травм які могли б призвести до цього. І ще - чи можна сказати що вам справді потрібен зв'язок з іншими людьми, чи достатньо буде якщо хтось буде хвалити і це дійсно може вирішити проблему самотності?
Відредаговано автором 10-10-2024 22:15:21
Доповнення від автора
Хочу так щоб діває були в плюсі. Взаємно обмін - надихати один одного своїм шляхом як жінки в суспільстві, давати корисні поради, ділитись захопленнями.
Зазвичай починаємо дружити, а потім я стаю недостатньо крутою для подруги. Або по своїм або по її міркам і дружба закінчується. Розмова про фінансовий і карʼєрний успіх. Або недостатньо цікавою.
Ні щоб просто хтось хвалив не цікаво. Це може робити мама, бабуся або психолог з таким завданням. хочу мати звʼязок з людьми.
Завжди було важко дружити. Періодами коли я була або вважала себе успішною - були друзі. Але в основному я самотня.