Ревнощі
Добрий день! Маю таку ситуацію:є подруга і з нею я знайома рік.За цей час були ситуації,коли вона мене підводила і я не могла їй довіряти(наприклад:сказала,що зустрінемось о 9 годині і я її прочекала до 12 ночі на метро і вона так і не прийшла) після цієї ситуації я їй сказала,що мене це дуже образило и я не хочу спілкуватись з людиною,котра не цінує мій час.Рік тому назад я запросила її на моє др і вона спиталась мене «чи може вона взяти з собою свого хлопця»,то я авжеж погодилась,бо по планам було піти в клуб і я все розуміла прекрасно.Там вона безпричинно преревнувала мене до свого хлопця(я з ним не танцювала,не пила чи ще щось) вона образилась що він мене назвав ласкаво типо «Катруся з днем народження ».В них були сори та скандали в ту ніч мого др.Проходить час і в мене зʼявляються відносини і зараз я вже в цій позиції коли я ревную свого хлопця до неї,бо мені здається,що вона фліртує,підписалась до нього в соц мережі,постійно обнімає його при зустрічі і може питати мене дуже комфузні питання по типу « а скільки він заробляє», «йому би підійшла ця футболка,бо він накачаний хлопчик».Для мене це абсурд так поводитись,бо я до її хлопця взагалі 0 уваги і чекала на таку ж реакцію до мого.Зараз я дуже засмучена через те що вона підписана на нього,а він в мене дуже активно веде соц мережі,і я дуже не хочу,щоб вони пересікались,бо я з нею також бачусь декілька разів на рік,бо кожен раз коли гуляли з нею,то мені було трохи тривожно.Що думаєте з приводу цієї ситуації? Чи є привід хвилюватись і що робити
Питання від: ; Вік: 25
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Марта Калина
Вітаю!
Ваша подруга не дуже надійна людина за описом вашого тексту. Можливо ви цього не усвідомлюєте, але ваша тривога маркер цьому явищу. Ревнощі і заздрощі притаманні і вам, ви не можете довіряти і опиратись на себе і перебуваєте у відчутті небезпеки. Це все потребує роботи з вашою самоцінністю. Я би більше вчилась йти за своїми відчуттями, як ви це робили коли сказали подрузі, що вона не цінує ваш час, можна було ще зазначити, що вона підпортила ваше свято і тепер відкрито демонстративно цікавиться вашим хлопцем і що все це неприпустимо для вас. Я би не чекала розуміння та виправлення з її сторони, я би захищала свою територію і свої стосунки. І навіщо зустрічатись разом і з подругою і з хлопцем?
Передивіться ваше розуміння дружби, може вона просто товаришка, з якою треба дозовано відкриватись і не сильно впускати в свій простір. І чи є у вас довіриливі безпечні стосунки з кимось ще?
психолог онлайн
Добрий день. А навіщо Вам така подруга, якій Ви не можете довіряти? Друзі це ти люди яким можна довіряти в будь-якій ситуації, що радіють за Вас, та допомагають коли складно. Вписується ця людина в такі якості. Гадаю, що ні. А ще тут про довіру до хлопця, задайте собі питання коли починаєте ревнувати, а довіряю я хлопцеві чи ні. Якщо довіряєте, то навіщо відслідковувати його контакти, з ким він спілкується? Чи то Ваша невпевненність в собі? Якщо самій складно розібратися, звертайтеся за консультацією, де ви із психологом зможете докладно та більш точно розібратися в ситуації