Живемо як сусіди
Доброго дня.
Ми з чоловіком в шлюбі 13 років,і все нібито було нормально.Але останнім часом взагалі ніяк,спілкування немає,з дітьми також.
Близісь раз на місяць і то якщо нап'ється. Уже сил нема!!!
Пробувала говорити з ним,але винить мене,що я завжди зла приходжу з роботи або щось болить.
Коли хворию, він переживає але як брат ,но не як кохана людина.
Живемо в селі ,постійно в роботі. А коли кажу відпочити потрібно, у ного куча відмовок. Діти нічого не бачуть,ніде не були, навіть не інтересується ними.
Прийшов з роботи,посидів в телефоні і спати.
Дякую!
Питання від: ; Вік: 31

психолог онлайн
Доброї ночі.
Співчуваю вам, дійсно дуже болісно, коли кохана людина стає байдужою, холодною.
Як давно триває цей період у вашому подружньому житті? Чи була якась відправна точка, коли відносити розділились на "до" та "після"? Чи робили ви спроби змінити ситуацію, покращити взаємини?
психолог онлайн
Доброї ночі!
Зрозуміло, що Ви хотіли поділитися наболілим - і поділилися.
Але Ви не сформулювали питання до психологів.
Чи питання й не було? Тільки бажання поділитися.
психолог онлайн
Отношения это всегда двое. И если ваш муж не видит проблемы, его все устраивает и он ничего не хочет менять, то в одиночку вы ничего не измените