Як боротися з своєю ревністю? Вона надто сильна
Коли близька мені людина проводить час з своїми друзями досить часто і багато я починаю ревнувати і злитись тому що боюсь що та людина займе моє місце і я стану не цікавим об'єктом для близькою мені людини . Мені хочеться щоб він давав мені багато уваги. І хочу робити більше дій і проявляти ініціативу що мені важко вдається, мене щось зупиняє (йому теж не подобається коли все на ньому лежить) я пробувала бути більш активною але не вийшло
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
Kiki, чи правильно я Вас розумію- Вам не вистачає уваги від хлопця, не вистачає відчуття впевненості в тому, що Ви для нього важливі, і тому Вам неприємно, коли він приділяє увагу іншим?
При цьому хлопець проявляє ініціативу, навіть йому здається, що його ініціативи забагато?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 372866 для Наталия Горская
Так, я б хотіла більше уваги від нього. Мені завжди потрібно якесь підтвердження того що я для нього важлива. Ми говорили на цю тему , він казав що його в більшості виснажує спілкування зі мною вже як місяць бо все має робити він і розмову підтримувати і якісь інші дії. Я хочу з ним говорити на різні теми і тактильності хочу, але через те , що бачу, що йому весело з друзями, я злюсь і майже нічого не роблю коли ми разом. Чому так відбувається ? Мене якби щось зупиняє в моїх діях протягом довгого часу і я неможу зрозуміти що саме.
психолог онлайн
Ваша поведінка схожа на стратегію "куплю квиток , але піду пішки"- адже шкодить саме Вам.
Чому так відбувається ? - ваші внутрішні установки формувалися протягом дитинства в стосунках в родині, з батьками.
Там можна шукати корені ваших реакцій.
Чи схожі ваші відчуття, коли Ви ніби "назло " нічого не робите , з чимось із минулого?
Можливо ревнощі до мами/тата/ сестер/братів, чи щось із стосунків з однолітками?
психолог онлайн
Ви будете цікаві іншим людям, коли будете цікаві собі.
Наповніть своє життя цікавими для себе речами, розширюйте їх кількість - танці, театр, спілкування з друзями (вашими, не його), якісь курси. Розширюйте коло спілкування, може статись, що він почне боятись вас втратити, а не ви його.
Життя не складається лише зі стосунків з партнером, наповніть його різним. Згадайте все, що хотіли для себе, але не зробили. Напишіть список і починайте потроху його виконувати. Не дивіться, скільки це вартує, робіть те, на що вистачає коштів. На що не вистачає - не викреслюйте, подумайте, хто може допомогти або як на це заробити. Що вмієте, що любите, що хочете?
Якщо ви на своєму місці - його ніхто не зможе зайняти, якщо ні - то чим раніше це з'ясуєте, тим швидше знайдете дійсно своє.
психолог онлайн
Доброго дня.
Ваша ревність це про невпевненість в собі. Яка увага вам потрібна? Щоб ваша близька людина проводила з вами 24/7 свого часу та не спілкувалась з іншими? Оцініть, на скільки реально те, чого ви хочете? І що саме хочете.
Ви бачите як йому весело з друзями, а не з вами? Я вірно зрозуміла? І злитесь на кого чи на що? Коли йому весело з іншими.
І ще питання, що станеться коли ви станете не цікавим об'єктом для близької вам людини? Чого ви боїтесь?