Що це може бути та до кого звертатися
Хлопчик 3 роки , вже давно почав дивно поводитися ( дивитися по сторонах різкими рухами, жестикулювати руками, видавати звуки ) це було рідко здебільшого ввечері, на данний момент це відбувається багато разів на день навіть на вулиці , сьогодні з сіми вечора й до восьмої години лежав в одному положенні жестикулювати , видавав звуки, посміхався , дивився в різні сторони , на звуки не реагував
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Доброго вечора.
Може бути розлад аутичного спектру, але щоб знати точно, треба до лікарів: дитячого психіатра та невропатолога.
психолог онлайн
Добрий вечір. Така поведінка дитини може бути причиною різних станів, тому Вам потрібно звернутися до дитячого невролога, дитячого психіатра для проходження діагностики, а потім до нейропсихолога для можливої коррекції.
Як давно хлопчик так поводиться? Чи передував цьому стрес, чи інша травмуюча
подія?
Дуже важливо, як реагують рідні на поведінку дитини. Важливо не проявляти тривогу, не ругати і не карати дитину. Більше спілкуватися, грати в різні ігри, і взагалі, більше приділяти увагу.
психолог онлайн
Однозначно потрібна консультація спеціаліста - дитячого педіатру та психіатру. Потрібно розуміти, чи відповідає розвиток дитини її віку: чи реагує на ім'я, чи дивиться в очі, чи виконує елементарні вказівки (візьми .., підійми .., віднеси ..), чи говорить (скільки слів), чи контактує з іншими дітьми на майданчику, та який контакт з рідними та інше.
психолог онлайн
Схоже на якийсь психіатричний розлад з зоровими галюцінаціями.
Тому потрібно відвідати в першу чергу дитячого психіатра. Він проведе обстеження дитини й встановить діагноз.