Дуже часто хочу покінчити життя
У мене розійшлись батьки рік тому, і тато дуже багато вживає алкоголь, я живу з мамою , тато ніколи не дзвонить або дзвонить кали пʼяний і мені дуже погано з уього

Відповіді психологів
Марія Радченко психолог
Дніпро ·
Доброго дня.
Співчуваю Вашому бажанню піти з життя. Часто суїцидальні думки є спробою знайти рішення з безвихідної, на перший погляд, ситуації та позбутися емоційного болю.
Розлучення батьків - це життєва криза для людини в будь-якому віці (в підлітковому - тим паче), а коли хтось з близьких вживає алкоголь, це ускладнює ситуацію. Шкода, що тато з Вами не спілкується або спілкується нетверезим. Алкогольна залежність змінює особистість людини, і навіть якщо залежному не байдуже на своїх дітей, він не зможе адекватно нести за них відповідальність, поки не вилікується, а визнати себе хворим для залежної людини дуже складно.
Тому краще, що Ви можете зробити в цій ситуації - піклуватися про себе та свій ментальний стан, займатися тим, що приносить Вам задоволення і спілкуватися з друзями та близькими про те, що Вас непокоїть.
Допомогу психолога особисто Ви можете отримати зі згоди батьків, поки Вам не виповниться 18 років, тому повідомте, будь ласка, маму про те, що Вам потрібна консультація фахівця. Якщо депресивний стан та суїцидальні думки не проходять впродовж одного-двох тижнів, може мати місце депресивна реакція або депресивний епізод, тобі треба буде звернутися ще й до психіатра за медикаментозною підтримкою.